Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Markt-bezigheden

Het maken van dekentjes vind ik op het moment erg leuk om te doen. De regenboogdeken (eigenlijk een lakentje) liet ik al zien. Ik maakte ook 2 kleinere dekentjes, voor kleine baby'tjes. Ik moet er nog wel even met de strijkbout overheen maar het gaat om het idee.

De roze variant heeft een hele zachte geweven ruit-stof aan de achterkant. Dat is echt een favoriet stofje van me. Gelukkig heb ik nog genoeg voor een rokje voor de de kinderen, ooit.

De jongens-variant heeft rode fleece aan de achterkant.

Ik maakte voor het eerst een theemuts, en o die gaat ook op de strijkstapel. De achter- en de binnenkant zijn wit-roze geblokt. Ik weet eigenlijk niet of ik er wel tevreden over ben, zou iemand dit leuk vinden? De theemuts gaat in elk geval mee naar de markt.

Ook deze hartjes gaan mee op 1 april. Ik hang ze op aan de takken die ik voor Kerst kocht. Dat kleedt de kraam wat aan en dan hangen ze goed in het zicht.

En dan ga ik nu iets voor Siem maken want met haar ruilde ik een leuk boek vol versjes.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer heel leuke dingen gemaakt!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is jouw naaimachine weer goed gebruikt! Die baby-dekentjes zijn mooi geworden. En volgens mij lukt het ook best om die theemuts te verkopen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg!!! Ik hoop dat het een succes wordt! Vast wel! En met die hartjes ziet het er heel gezellig uit! Moet erg lachen om je nieuwe banner, 'Lien vindt teveel leuk' haha! zou ik ook wel kunnen 'gebruiken' ;-)
    fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen