Pagina's

donderdag 29 maart 2012

Gek op boeken (en onderzetters van een leuk stofje)

Ik hou niet alleen van stofjes maar ook van boeken. En die liefde gaat veeeeel verder terug dan die van de stofjes. Laatst bestelde ik een aantal boeken. Om te lezen en gewoon voor de heb (en om later te lezen natuurlijk). Het onderste boek is erg leuk, er staan motiefjes in om te borduren. Het borduren heb ik laatst weer ontdekt. Kruissteekjes trekken me niet zo, dat is niet zo mijn ding...zie het rode boekje, wat gaat over taal. En ook het blauwe boekje. Als je wel eens naar De wereld draait door kijkt dan heb je haar daar misschien wel eens aan tafel zien zitten. Ik ben wel een beetje fan. En het een na onderste boek spreekt voor zich: het rokjes boek van haar.
 Stofjes heb ik ook graag voor de heb en misschien durf ik er dan eens een stukje van te gebruiken. Gisteren maakte ik 8 onderzetters. Die neem ik als 2 setjes mee naar de markt zondag.
En als ik de onderzetters niet verkoop dan ken ik wel iemand die ze graag voor haar verjaardag wil, samen met een PTT kussen.

En dan is het weer tijd om de kinderen van de peuterspeelzaal te halen. Vanmiddag eens bedenken of ik nog iets voor de markt ga maken. Eigenlijk heb ik meer zin om rokjes te maken, al is het geen rokjes-weer. Wat een grijze boel buiten. Hopelijk gaat het niet regenen.

5 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd of je wat voor de markt maakt, of een rokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, die boeken! Ik heb het rode boekje ook gelezen, het blauwe (nog) niet. Het rokjes-boek van Mme ben ik ook heel benieuwd naar :)

    Het is jammer genoeg idd niet meer zulk mooi weer als afgelopen dagen. Maar rokjes kun je nooit genoeg hebben toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mhzzz....volgens mij zijn wij op "dezelfde" verliefd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blauwe staat ook op mijn verlanglijstje, het rode is echt leuk hé, dat kocht ik ooit op een rommelmarktje voor een prikje, een supervondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het boek van Mme ook, léuk en voor mij ook leerzaam!
    Misschien zie ik je zondag, het staat op de planning in ieder geval :)
    Veel succes en fijn weekend!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen