Pagina's

zondag 4 maart 2012

Dutch Swappers meeting

Gisteren was de 5e meeting van de Dutch Swappers. Deze keer waren we in Huizen, waar Kim een prachtige locatie had geregeld.
Het was echt enorm gezellig, dat kan ook niet anders met zo'n leuke groep creatieve mensen.

Voor het spel wat we speelden, maakte ik 3 cadeaus, waarvan ik al een klein stukje liet zien in het vorige bericht.

Ik borduurde dit schilderijtje, wat ik eigenlijk zelf ook wel had willen houden.
Ook maakte ik een kussenhoes en een mandje met stofjes maar daar heb ik geen goede foto's van.

En ik kwam thuis met de volgende mooie dingen.
Een prachtige waterverftekening van Kim.

Een prachtige krans van Kyra.

En deze lieve magneetjes van Marieke.

Laat de volgende bijeenkomst maar komen, ik kan niet wachten!




4 opmerkingen:

  1. Je geborduurde schilderijtje vond ik echt geweldig! En ik ben blij dat jij de krans uiteindelijk hebt bemachtigd, met of zonder bloem, want het is natuurlijk een echte waterkrans, met de kleuren van de zee.
    Bedankt voor die gezellige dag, gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schilderijtje was inderdaad zo lief!!! Ga het zeker ook eens proberen! En jij ook bedankt voor de supergezellige dag!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat mijn tekening goed terecht is gekomen! Was best eng er zoiets persoonlijks bij te doen namelijk. Bedankt dat je er weer was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een gaaf schilderijtje gemaakt!!! en wat een mooi spullen heb je weer mee naar huis genomen!!

    BeantwoordenVerwijderen