Pagina's

maandag 5 maart 2012

Award

Van Anoeska kreeg ik deze award. Dank je wel!!
Maar wat betekent 'versatile' eigenlijk? Het betekent veelzijdig. Dat en ik geloof ik wel, in elk geval op creatief gebied.

Even kopiëren en plakken:

Now here are the rules, and what I have to do.

1.Add the award to your blog.

2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.


Ik maakte al eens een lijstje voor een andere award, ik zal nu wat nieuws verzinnen om te vertellen.

1) Op 1 april sta ik voor de 2e keer op de Diezijn leuk markt in Groningen. Vorige keer met een halve en nu met een hele kraam. Spannend maar erg leuk!

2) Dit jaar hopen we een tijd op reis te gaan met onze boot. Als het lukt, gooien we op 1 augustus de trossen los. Voor hoelang weten we nog niet maar ik hou jullie op de hoogte.

3) Mijn allerliefste naaimachine gaat niet mee aan boord. Gelukkig zijn er genoeg andere dingen om te doen zoals haken, breien en borduren.

4) Ik ben dol op lezen! Op het moment lees ik veel in het Nederlands maar ik lees ook graag in het Engels. Er staan nu niet zoveel boeken in huis, ze zijn al ingepakt. De boeken van de kinderen staan er natuurlijk nog wel. Gelukkig houden zij ook van lezen.

5) Noa en Sophie schelen 14,5 maand, toch denken mensen soms dat ze een tweeling zijn. Ze gaan nu samen naar de peuterspeelzaal, tot half mei want dan gaat Noa al naar de kleuterschool. Wat gaat de tijd toch snel!
6) Ik kan niet wachten tot we een huis hebben met een tuin, waar ik dan een klein hoekje van kan inpikken voor een moestuintje.

7) Ik weet niks meer te vertellen...als je wat wilt weten dan hoor ik het graag!

En dan 15 mensen aan wie ik deze award door wil geven, dat is moeilijk! Er zijn veel blogs die ik met veel plezier lees en dat zijn er meer dan 15. Daarom geef ik de award even niet door, misschien kom ik er nog op terug

2 opmerkingen:

  1. Wat spannend dat jullie op reis gaan met de boot zeg! Waar gaat de reis naar toe? Is de boot al weer vaarklaar? :)
    Bij ons op de zaak (watersporttechniek) is het momenteel een drukte van belang, alle bootjesmensen krijgen de kriebels...
    Fijne avond!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop zo voor je dat het allemaal doorgaat! En ook blijven bloggen hè?! Juist dan! ;-) Als je bereik hebt uiteraard!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen