Pagina's

woensdag 15 februari 2012

Wat leuk!

Nummer 350 heeft zich gemeld!
Echt super leuk dat zoveel mensen het leuk vinden om mijn berichtjes te lezen!!

Ik kan me nog goed herinneren dat ik 1 volger had en dat vond ik al geweldig.

Zo'n mooi rond getal is reden voor een give away!
Maar daarover later meer want ik moet eerst iets leuks bedenken.

Een berichtje zonder plaatje is ook zo saai.
Dit is mijn favoriete plaatje, het staat op ons bureaublad en als de kinderen het zien dan roepen ze: 'Noa en Sophie'. Ze lopen zo gezellig samen in het bos.

10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Wauwie! Lekker gevoel hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carolien, wat een super aantal! Mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben "verse volger" haha van harte gefeliciteerd hoor 350 !! dat is toch super

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed zoveel volgers!! Je hebt dan ook een erg leuk blog. En dat plaatjes is inderdaad schattig zeg!

    GR. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zoveel volgers verdien jij zeker en vast een dikke proficiat !
    Ik ben benieuwd om je ook te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    En het is ook echt een schattig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan Carolien! Gefeliciteerd. En het plaatje doet me heel erg aan vroeger denken. Beetje Holly Hobby tijd, ken je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Het is een ontzettend lief plaatje! Fijn weekend nog!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 350, dat is niet niks! Dat verdient toch wel een luide: hiep hiep... HOERA!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, 354 inmiddels, zie ik. Dat is echt veul.

    BeantwoordenVerwijderen