Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Ik zie een regenboog...

 ...een grote regenboog
Alle kleuren op een rij wat is dat mooi
Die mooie regenboog
Die gaat van laag naar hoog
En dan weer naar beneden en hij raakt niet uit de plooi
(Bert & Ernie)
Ik maakte een regenboog-laken. Is ie niet schattig?
Als je de nog te schilderen deur er even bij wegdenkt.
De lapjes knipte ik vorige week, elk 15x15 cm, en gisteren stikte ik de boel in no-time in elkaar.
De achterkant is van donker paars katoen.

Ik moet het keergat nog dichtnaaien en misschien nog helemaal rondom.
En misschien ook op een paar punten de voor- en achterkant aan elkaar stikken.

Noa wil ook wel zo'n dekentje zei ze. Voor op de bank.
Jammer voor haar dat ik met het megaproject bezig ben.
Deze is voor de verkoop.
Nog even een leuk prijsje bedenken....

=========================================

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga de prijs wat omhoog doen, er zitten inderdaad wat dure stofjes in en het knippen en in elkaar zetten lijkt snel te gaan maar uiteindelijk gaat er aardig wat tijd in zitten.

12 opmerkingen:

  1. Ik kan je niet adviseren over een prijs, maar jeetje Carolien, wat is ie mooi!! Wat is zelfgemaakt dan toch zoveel keren mooier dan zelf-gekocht uit een winkel...
    Snap je dochter volkomen hoor ;-)
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél heel mooi! (Maar van prijzen weet ik ook niets af!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kan je niet helpen wat de prijs betreft,
    maar wat is ie ontzettend mooi!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi!
    Ik vind de prijs wel goed, geloof ik, maar dat is altijd zo lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem heel erg mooi! Prijzen zijn lastig, maar vind 35 euro niet duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi, ik zie veel stofjes zitten van 1meter breed en 15 euro per meter, dus met een eenvoudige achterkant en zonder voering zit je al snel op 20 euro materiaal. Dan is 35 euro dus al snel te weinig, want je hebt er vast meer dan 1,5uur over gedaan met knippen erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm prachtig! En ik geloof dat mijn voorganger een goede prijsberekening heeft gemaakt. Niet te laag gaan zitten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi resultaat! Geen idee over prijzen, maar 35 lijkt wat laag als er goed katoen is gebruikt en je er veel tijd in hebt gestopt. Maar geen idee of het nog verkoopt als het duurder is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk is 35 euro te laag, vind ik ook! Het is altijd weer wikken en wegen wat je kan vragen, maar je moet je eigen tijd en werk niet te laag waarderen! In ieder geval is hij prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi istie, 35 euro is veel te weinig. Ik sprak een keer iemand die gehaakte poppen verkocht voor 35 euro. Kreeg ze allemaal klanten die wel wilden kopen maar dan met korting. Barst dacht ze toen, ik verkoop ze alleen nog maar voor 85 euro. En wat denk je? Verkocht ze er ineens veel meer en niemand die zeurde over de prijs! Voor zo'n mooie deken kun je rustig 75 euro vragen vind ik. Tenzij je hem heel snel kwijt wilt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi! Ik heb je een award gegeven! Kijk maar op mijn blog; http://creanoes.blogspot.com

    Groetjes, Anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Carolien, maar hoe stik je dat zo gauw aan elkaar? Heb je daar tips voor, want ik vind het altijd zo moeilijk om de blokken allemaal gelijk te krijgen. (niet zo veel ervaring..:))
    Wat betreft mijn stofjes: je moet er echt even naar toe, of misschien ben je al geweest. Achter De Kerk (zo heet die straat, t.o. "De Buurman") in Heerenveen.
    Volgens mij zijn ze nog een week open.
    En op 12 maart opent De Stoffenkraam in de Sieverstraat (naast Blokker ongeveer)
    Dus daar ben ik ook weer! :)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen