Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

Nog meer kussens en advies gevraagd

Het is misschien niet zo'n mooie foto, ik kan nou eenmaal niet zo goed fotograferen, maar dit zijn de kussens die ik af heb voor de markt van 1 april. De kussens zijn 40x40 cm en 40x60 cm.

Linksboven ligt een tas, een simpele gevoerde shopper. Die zou ik zelf wel willen houden, ideaal voor wat kleine boodschappen of tijdens het winkelen ipv plastic tasjes.

Maar nu een vraagje. Ik ga nog wat kussenhoezen maken voor de markt maar moet ik ze allemaal gevuld, dus met binnenkussen, aanbieden? Stel dat ik niet zoveel verkoop dan zit ik thuis met heel veel kussens. Wat zouden jullie doen?

19 opmerkingen:

  1. Ik zou ze idd niet allemaal met binnenkussen aanbieden, maar wel een paar zodat je kan zien hoe het staat natuurlijk.
    Misschien kun je je adres voor de binnenkussens erbij vermelden?
    succes en misschien kom ik nog in Groningen 1 april.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je een met en zonder prijs moet maken, als het een makkelijk/gangbare maat is hebben veel mensen ook wel een kussen. Dus zou met en zonder neerleggen. Je kunt ook aangeven dat de kussens bij jouw in te kopen zijn. Dan kun je ze op bestelling inkopen. Ik vind ze trouwens super!! Ook je tasje. Wat vraag je er eigenlijk voor? ( wordt hebberig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tas is 20 euro, ga er nog meer maken, ze zijn zo leuk!

      Verwijderen
  3. Ik zou hetzelfde doen als de andere dames.
    Een aantal voorbeelden neerleggen stuk of 3 en de rest ongevuld laten.
    Die binnenkussens kun je vaak overal wel krijgen.(action, ikea, enzo)
    Maar heel erg leuk. Je mag er zeker trots op zijn.
    Liefs,
    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou hetzelfde doen als de andere dames.
    Een aantal voorbeelden neerleggen stuk of 3 en de rest ongevuld laten.
    Die binnenkussens kun je vaak overal wel krijgen.(action, ikea, enzo)
    Maar heel erg leuk. Je mag er zeker trots op zijn.
    Liefs,
    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gaan voor de goedkope kussens van IKEA INNER 50x50cm en 40x60cm. Die kosten per stuk 2,-. Een gevuld kussen ziet er nu eenmaal mooier en aantrekkelijker uit dan zonder. En als het voor weinig extra een compleet kussen is, zullen mensen denk ik eerder geneigd zijn het te kopen. Je hebt toch meer voor (bijna) hetzelfde geld.

    Als je nadien nog kussens over hebt kan je er nog altijd dit van maken:
    http://emmaenmona.blogspot.com/2012/01/grondkinderen.html
    Of je trekt ze open en je hebt vulling voor allerhande projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn ideale kussens inderdaad, heb ze hier ook liggen. Ik heb ook kussenhoezen van 40x40 en die doe ik denk ik leeg, en de groten met binnenkussen.

      Die link is leuk! Had em al gezien. Jammer genoeg hebben we daar nu geen ruimte voor...wel leuk voor in onze volgende woning. Het staat op m'n verlanglijstje!

      Verwijderen
  6. Laat mensen op de markt kiezen.
    Neem een stel kussens zonder en een stel met mee.
    En laat zien wat de korting is als je geen binnenkussen kiest. Er zijn mensen die al een binnenkussen hebben maar een verouderde hoes. Die willen dan alleen maar een nieuwe hoes kopen. De tips van andere mensen op deze blog zijn ook heel goed.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn hartstikke leuk! Ik ga mee met de andere dames, een paar met en een paar zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is ook mijn idee, een paar met binnenkussen en een paar zonder. Kunnen ze kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij al ideeën genoeg. Nog tip: haal de binnenkussen bij de Ikea...is aardig goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net als de anderen een paar met en een paar zonder! Ze zijn wel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die tas is inderdaad heel erg leuk! En de kussens ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carolien, Je kussens zijn prachtig!!
    Ik heb nu al een paar jaar op een markt gestaan en ik wilde je even zeggen dat het koop gedrag van mensen onvoorspelbaar is. Wat het ene keer goed verkoopt doet het de andere keer niet. Daarom raad ik je aan van alles drie te maken. Dat lijkt misschien weinig maar ik heb gemerkt dat mensen als er heel veel van een soort ligt, denken o er liggen er nog genoeg en door lopen en dan iets anders kopen of gewoon jou spullen zijn vergeten door al die andere kramen. Zo dit was een lang verhaal maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Carolien,

    Sorry voor mijn trage reactie, maar hier ben ik dan. De kapstokjes kunnen zeker door de brievenbus. Als ik ze voor je moet reserveren hoor ik het graag van je. Ruilen vind ik ook goed hoor. Zeg jij het maar.
    Fijne avond nog,
    gr Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is goed, doe idd maar via de site.
    Ik reserveer ze voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn geweldig Carolien! Ik heb ze gisteren ook bij loods5 gezien en ze blijven mooi en 'in'! Ik denk dat ze 'gevuld' er mooier uitzien. Anders leg je er een paar en houd je er wat achter (als je er zoveel hebt ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, genoeg tips, denk ik zo. Maar ik wilde je alleen even weten dat ik ze super vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Euh, vind. Met een d dus, in plaats van dt. Was helemaal afgeleid door de kussens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen