Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Leuke post een een kussen voor mezelf

Kijk eens wat er vanmorgen in de bus zat! Ik won een troostprijs bij haar, al vind ik het een hoofdprijs hoor want wat een leuke stofjes kreeg ik!! Er zit ook een leuke magneet bij. Die gaat mee naar de boot want we hebben in huis geen plekjes waar ik een magneet kwijt kan.

Gisteren maakte ik een kussenhoes, niet voor de verkoop maar voor mezelf. Ik heb m'n best gedaan om de print door te laten lopen, het is redelijk gelukt. Aan de zijkant zit een rits, echt veel fijner te maken dan met knopen. Het kussen heeft een fijne afmeting, 40x60 cm.
Sophie heeft het kussen al getest en goedgekeurd.
Dan ga ik me nu opgeven voor de Hip en Handgemaakt markt in Groningen. Kom je ook op 1 april? Het is dan koopzondag en hopelijk lekker weer en veel publiek!

9 opmerkingen:

  1. Hé dat is leuk!

    Ik probeer ook naar de markt te gaan! Maar dan als koper! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad uit als een hoofdprijs! Wat een leuke stofjes ;)

    En dan het kussen....helemaal super!

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kussen zeg! Klinkt goed die markt, ik woon een half uur rijden er van af....dus wie weet....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet wel raad met zo'n troostprijs, of niet?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een mooie stofjes, ik kan geloven dat het voelt alsof je toch de hoofdprijs hebt afgeschoten! En wat een leuk kussen, aardig gelukt om de twee stoffen te laten doorlopen! Ik ontdek toch zo van ver geen foutje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, geweldig hoe je die print hebt laten doorlopen. Als je zulke kussens gaat verkopen op de markt, overweeg ik naar Groningen te rijden (toch 2 uur, maar goed, je moet er wat voor over hebben ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtprijs!
    En op je blog staan ook zoveel inspirerende dingen, geweldig!

    Groetjes van Rozemarijn/bloempje666
    Van swapbot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kussen is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen