Pagina's

maandag 16 januari 2012

De plaids

Ik zou nooit meer zo'n plaid maken, toch kon ik het niet laten. Voor beide kinderen is er nu 1 in de maak. Alle lapjes zijn geknipt en ik heb ze per blok gesorteerd zodat ik ze zo onder de naaimachine door kan halen. 

Ik zou er eigenlijk meer mee bezig willen zijn maar ik heb er soms even geen zin in. Morgen kan ik misschien wat tijd inhalen want dan heb ik voor het eerst een ochtend voor mezelf, en donderdag weer! Van af deze week mag Sophie namelijk met Noa mee naar de peuterspeelzaal, ben benieuwd hoe ze het samen vinden.

Afgelopen weekend zouden we eigenlijk gaan varen. We waren al bij de boot toen we bedachten dat we niet zeker wisten of de sluis zou draaien...die is dus dicht tot half maart. We zouden naar Enkhuizen varen en daar zouden vrienden van ons langs komen. In plaats daarvan zijn we naar hen toe gereden. We hebben er gezellig bij gepraat en bleven 's avonds eten. Aan het eind van de middag zijn we nog even buiten geweest, het was zulk mooi weer!

7 opmerkingen:

  1. moraal van het verhaal : zeg nooi nooit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Ik kende je blog nog niet, en kom nu via de Dutch Swappers "Volg jij mijn blog al?" swap. Leuk dat quilten! Groetjes Esther (Nightessie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige dochters gemaakt ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende meiden, en natuurlijk ook een schitterend blog.
    Ik kende hem nog niet. maar kom zeker vaker spieken!

    Groetjes Moniek (Tuinelf)

    ps: ik kom via de "volg jij mijn blog al" swap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig om te zien hoe met name de jongste dame op jou lijkt zeg! Mag je zeker trots op zijn!
    En ja, dat van die plaids maken, dat ken ik...... worden vast ook weer hele mooie dekens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat een werk, maar het wordt wel heel bijzonder hoor! leuke foto's ook! En ben jaloers op je Chinapakje ;-) Gelukkig had Kyra er nog een paar in haar koffer :)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen