Pagina's

woensdag 14 december 2011

Kersthangers

Ik maakte 2 dala horses van een oud tafelkleed en een restje fleece van de Roodkapje cape. Hier vond ik het patroontje.

Ze hangen nu samen aan de takken. Ook hangt daar nu mijn 1e zelf gehaakte kerstbal. Ik ben niet zo tevreden over de kleurkeuze maar verder ging het haken wel goed. De bal is ook niet helemaal rond geworden. Omdat ik steeds de tel kwijt raakte, gebruikte ik een kerstbalhaakje als steekmarkeerder, om een beetje in de Kerstsfeer te komen zeg maar. Kijk hier maar eens naar mooiere kleurcombinaties.

8 opmerkingen:

  1. Oh, je dala-paardjes zijn heel erg leuk! En wat knap dat je zo'n kerstbal gehaakt hebt. Toch wel heel erg vrolijk zo!
    Ben trouwens dol op je nieuwe (?!) blogachtergrond. Wat een leuke vogeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stof die je voor de paardjes hebt gebruikt past perfect bij het patroon. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, het lijkt me zo geweldig als je je eigen kerstbal kan haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk, wij hadden idd vroeger ook zulke gordijnen. En die bal is ook leuk. Zonde om alleen met kerst op te hangen. zou ze gewoon laten hangen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carolien! Fijn om bij jou een berichtje te kunnen achterlaten. Ik vind je alternatieve kerstboom heel erg mooi, al die hangers erin ook. Dat paardje is een schatje, echt het Zweedse Kerstgevoel. En dat in Friesland.
    Fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat paardje is schattig, ik denk dat ik daar ook eentje van ga maken. Heb zat leuke stofjes. En je kerstbal vind ik wel heel mooi van kleur! (die van mij zijn ook niet allemaal even rond hoor, gewoon een beetje knijpen en drukken om hem in vorm te krijgen). Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt ontzettend leuk!!! Komt op mijn to-do lijstje! En je kerstbal ook leuk hoor!! En wat Marieke zegt, gewoon een beetje in vorm duwen, of een plastic kerstbal erin doen ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen