Pagina's

donderdag 1 december 2011

Het muizenhuis


Ik heb gisteravond de eerste 2 stukjes aan de kinderen voorgelezen toen ze op bed lagen en nu vind ik het al een geweldig boek. M'n moeder had het al weken zo niet maanden in huis en gisteren kregen de kinderen het ter ere van de feestdagen. Ik ben er nog blijer mee dan de kinderen! Echt een aanrader!!

Het is echt prachtig gemaakt, zo gedetailleerd. Vanaf half december is het huis, want het bestaat echt, te zien in Amsterdam. Jammer dat we niet even langs kunnen gaan want ik zou het graag willen zien.

7 opmerkingen:

  1. Wij hebben 'm ook sinds kort en bij ons is het ook een groot succes!! Zelf lees ik 'm ook graag voor en er is zoveel te zien. Zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft er in kijken, ziet elke keer wat nieuws...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hem 'm ook gekocht (zogenaamd voor m'n dochter van nog geen 2): zo leuk gemaakt, heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip! Ik heb het boek zojuist bij Bol besteld in de hoop dat het zondagmiddag in de zak van de sint zit ;-)

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me aangestoken! Ik heb hem meteen besteld. Wat een leuk boek lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey naamgenootje, leuk dat je aan mijn give-away meedoet. Ik ben even gezellig bij jou aan het kijken en zie dat je ook reclame maakt voor het muizenhuis, wat een geweldig boek he? het ligt hier onder de kerstboom voor dochterlief (en stiekem ook een beetje voor mezelf :-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen