Pagina's

vrijdag 30 december 2011

Enorm verwend

Gisteren mocht ik er weer een jaartje bijtellen. Sinds ik een naaimachine heb, is het geen probleem meer om een verlanglijstje samen te stellen. Ik vroeg voornamelijk stofjes en boeken en kreeg dat ook. Ik ben echt super verwend. De stofjes met de vosjes en de bomen ga ik gebruiken voor kussenhoezen. Het is een wat stevigere stof. Met Sinterklaas kreeg ik dezelfde stofjes maar dan in een andere kleur. Dan moet ik in het nieuwe jaar maar eens gaan beginnen!
Bedankt!!!!

13 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd !

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad teveel leuks ^^
    Ik word er een heel klein beetje jaloers van, van al die mooie stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En wat een boel leuks heb je gehad! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte, en wat ben je verwend!! Die bomen en vosjes zijn gaaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd!!! Je ben idd goed verwent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd leuke spulletjes heb je gekregen altijd goed stofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte en wat een mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte nog! En wat een mooie dingen heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook nog maar een keertje! ;-) Alsnog van harte en je bent zeker goed (leuk!!) verwend!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte alsnog!!! (geloof dat ik je nog niet gefeliciteerd had! *schaam*) Super leuke cadeautjes, ben benieuwd wat je ervan allemaal gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen