Pagina's

zondag 4 december 2011

Dank u Sinterklaasje

Precies wat ik wenste.

11 opmerkingen:

  1. Sinterklaasje kent jou goed! Wat een mooie stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwh, jij bent nogal verwend door die Heilige man! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Sinterklaas mag hier ook wel eens passeren, als hij zoveel moois meebrengt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn wel echte 'lien' stofjes! Leuk hoor, je bent lekker verwend dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarom heeft die dat bij mij niet gebracht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stofjes!!
    Mag ik vragen waar jij je labels hebt besteld en hoe bevallen ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @MeidenMama Ik had labels van CottonTrends en die bevielen prima. Toen ze op waren heb ik zelf labels gemaakt met transferpapier en ik heb geweven labels (lintjes) van Nominette, die bevallen ook erg goed. Jammer genoeg hebben ze daar alleen de lintjes en geen dubbele labels die je in kan naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw, wat een mooie stofkes! Gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke stofjes!!! Je bent goed verwend door Sinterklaas ;-) Ik ook hoor, heb heel mooi wolvilt gekregen. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Vast iets heel moois!

    BeantwoordenVerwijderen