Pagina's

woensdag 16 november 2011

Naaldvilten

Een tijd geleden kreeg ik van Nynke wat wol in ruil voor een naaldenboekje. Vorige week bestelde ik een pakketje met naalden en extra wol. Gisteravond ging ik voor het eerst met m'n naaldvilt-spulletjes aan de slag. Eerst maakte ik een paar balletjes om te oefenen en daarna rolde Roodkapje onder m'n naald vandaan. Ik vind haar wel lief geworden, haar neusje lukte alleen niet zo goed. Het is in elk geval erg leuk om te doen! Nu nog bedenken wat ik met haar ga doen.

4 opmerkingen:

  1. superresultaat Lien, Veel plezier met prikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi carolien,

    Ik ben al een hele tijd niet meer 'bij je op bezoek geweest'...dus ik heb heel wat bij te lezen! Maar wat heb je weer leuke dingen gemaakt.
    Ik vind t neusje hierboven juist wel erg schattig,haha.
    En wat lees ik; een eigen webshop?! Super zeg, ik zal gauw een keer komen neuzen. Veel succes ermee in ieder geval.

    Lieve groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Bedankt voor je berichtje...ik heb het linkje aangepast en nu werkt hij wel. Het tasje is erg leuk om te maken!!
    http://www.sewlover.com/bags/tutorial/envelope_clutch.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, ik ben dol op roodkapje! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen