Pagina's

maandag 28 november 2011

Heerlijk (productief) weekend


 Noa plast nu al een week keurig op het potje. Opeens ging ze zelf zitten klaar was het. Daarvoor heb ik haar 2 weken zonder luier laten lopen met heel veel natte kleren als gevolg maar daar zijn we nu vanaf! Mama blij natuurlijk want ik had de hoop al bijna opgegeven. Als beloning wilde ze een oranje vliegtuig, wat nergens te vinden is. Gelukkig vind ze de Playmobil stoomboot van Sint en Piet ook erg leuk!
Zondag spraken we met een groep vrienden af. We begonnen in de speeltuin en zijn toen gaan wandelen. De kinderen vonden de schommels geweldig! Noa ging heel hoog en vond het helemaal niet eng. Sophie ging voor haar doen ook heel hoog. 
Dit tuniekje maakte ik voor Sophie. Het stofje is 1 van mijn favorieten. Ik maakte het na van een tuniekje in maat 110, wat ze eigenlijk allebei nog niet passen. Maar als jurkje kan het prima.

Hebben jullie gezien dat er 15% korting geldt in mijn webshopje?
Sla je slag zou ik zeggen ;o)

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke piet bij jou in huis! En wat een leuk jurkje! :) een zeer geslaagd weekend zo te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog een vraagje; heb je toevallig nog een stukje van de kate spain stof die je bij één van je ritstasjes hebt gebruikt? Een haaknaaldenmapje in die stof kan ik denk ik niet weerstaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van Noa!!!!
    Wat een leuk tuniekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke meiden zijn het toch! Het jurkje is ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou trotse mamma denk ik zo.

    En wat een leuk tuniekje, jammer dat ik een ventje heb ;( haha

    BeantwoordenVerwijderen