Pagina's

maandag 7 november 2011

De markt

Gisteren was de grote dag! Om 11 begon de Hip en Handgemaakt markt in Groningen. M'n moeder bracht me en hielp met het inrichten van m'n halve marktkraam. Voor 11 uur moest ze weer weg zijn want er mogen dan geen auto's meer op de markt staan.
Gelukkig verkocht ik vrij snel iets, de kop was eraf! De verkoop viel aan het eind van de dag toch iets tegen. Er komen veel mensen die zelf ook creatief zijn en veel dingen dus ook zelf kunnen maken. En er wordt veel gekeken maar niet gekocht. Ideetjes opdoen is natuurlijk leuk maar ik verkoop liever! 
Iets voor 5 uur kwamen manlief en de kinderen me ophalen. Bij Kyra kocht ik toen 2 haarspeldjes voor de kinderen. Vanmorgen wilden ze de speldjes meteen in en ze zijn er helemaal weg van! Maar Kyra maakt dan ook erg mooie dingen.

Al met al was het een leuke dag. De temperatuur viel gelukkig mee al werd het tegen 4 uur wel wat koud. Nu ga ik m'n webshopje opnieuw inrichten.

11 opmerkingen:

  1. Je kraampje ziet er gezellig uit hoor!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was on the stall opposite you! Didn't realise I follow your blog too :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kraam ziet er wel heel kleurrijk en gezellig uit hoor! Mooi dat je dus wel het één en ander verkocht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg gezellig uit. Jammer dat de verkoop een beetje tegenviel; dat heb ik idd wel vaker gelezen. Zoals je al zegt: allemaal creatievelingen.
    Prachtige haarspeldjes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt, nou ja, kun je in elk geval je webshop lekker vullen.
    Komen weekend is in de Blokhuispoort in Leeuwarden "Holy Stitch" is dat nog iets voor je??
    Veel suc6 met de verkopen. Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kraam zag er gezellig uit jammer dat de verkoop resultaten tegen vielen!!

    Gr en een fijne week Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zitten er hele leuke spulletjes tussen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah verdorie, het stond wel in mijn agenda maar ben het helemaal vergeten met mijn hoeveelheid studie opdrachten. Ik had graag even bij je gekeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er leuk uit hoor, leuke, vrolijke spulletjes! fijn dat je toch wat verkocht hebt! De speldjes van Kyra zijn ook erg mooi. Had graag komen kijken, jammer genoeg 'iets' te ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zag er heel leuk uit, wat een gezellige stand!
    Mooie speldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, dank je wel voor het leuke slabbetje!!! Inderdaad nu nog te groot en niet nodig, maar straks komt het vast en zeker van pas!
    gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen