Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Te weinig tijd en teveel te doen


Ik heb het druk. Op de foto's zie je wat ik al heb gemaakt. Er liggen nog 2 slabben en 4 mandjes geknipt klaar om in elkaar te naaien. En dan moet (wil) ik nog veel meer maken om te verkopen op 6 november! Elke avond dat er iets met voetbal op tv is of als manlief overwerkt grijp ik mijn kans en kruip ik achter de naaimachine. En overdag probeer ik wat te knippen als de kinderen lief spelen. Nog 3 2 (help!) weken te gaan, ik ben benieuwd wat ik nog allemaal af krijg...

11 opmerkingen:

  1. Yay! Wat een superleuke stofje heb je gebruikt! Die met die groen/blauw/bruine golfjes is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh maar dat ziet er wel prachtig uit zeg! Productief hoor ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat een productie heb je zeg!!!
    Ben benieuwd wat er nog meer bij gaat komen maar dat zal best goed komen ik wens je bij deze alvast heel veel succes 6 november.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke stofjes gebruik je! heel veel succes met alles afmaken en de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes en succes achter de naaimachine, dat van voetbalwedstrijden en overwerk telt hier in huis ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje zeg, Carolien, wat ben jij op dreef! Je gaat vast een succes worden op 6 november

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Caroline,
    ik kom wel even kijken, had 6 november al in mijn agenda gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Druk dus! Herkenbaar dat moeten (willen)! Altijd heb je meer ideeën dan tijd... Succes met alles! Het ziet er nu al leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er super uit!! Dat komt helemaal goed joh!! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super leuk uit hoor!
    Komt vast allemaal goed!
    Groetjes Anita (priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier op de zesde!
    Maar dat gaat vast wel lukken;-)

    BeantwoordenVerwijderen