Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

De Hip en handgemaakt markt komt eraan!

Ik heb het er maar druk mee.
Onderstaande foto's zijn de stand van zaken van een paar dagen geleden.
Er is nog meer gemaakt en er gaat nog meer gemaakt worden.
Gisteren kreeg ik nog wat jongens-stofjes binnen want die heb ik met 2 dochters in huis niet veel.

Woon je in het noorden van het land of heb je gewoon zin om naar Groningen te rijden?
Kom dan op 6 november naar de Vismarkt en combineer het gezellig met koopzondag!!
Ik zal er zijn ;o)
Knikker-/speelgoedzakjes
Mandjes
Naaldenmapjes
Labeldoekjes
Slabben
Slaapzakjes
Slabben
Haarelastiekjes en -speldjes

13 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er goed uit! Een goede verkoop toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrr , als het me lukt kom ik kijken..
    Ziet er in ieder geval erg leuk uit!
    GRoetjes Anita (priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwh, ik zie veel mooie dingen! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat ziet er goed uit wat een productie Super.
    Jammer dat ik niet in het Noorden woont anders had ik graag even langs gewipt.
    Heel veel succes gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al leuk uit!
    Het is voor mij een beetje te ver, maar heel veel succes en laat ons zeker meegenieten van foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er allemaal mooi & leuk uit! Ik woon vlakbij dus ie weet zie ik je daar nog wel:-)
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt al een aardig voorraadje zie ik! Lekker bezig geweest. Alvast veel succes dan!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met verkopen! Dat naaldenmapje met die uiltjes, wauw! ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He wat leuk! Misschien kom ik wel even een kijkje bij je nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat heb je al veel mooie leuke dingen gemaakt! Veel succes met de verkoop volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke dingen heb je gemaakt! heel veel succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed voorbereid, ziet er heel erg leuk en mooi uit allemaal. Ik denk dat ik wel een kijkje kom nemen. Marieke

    BeantwoordenVerwijderen