Pagina's

maandag 5 september 2011

Weekendje Hoorn

Afgelopen weekend zeilden we naar Hoorn. Een nacht voor anker en een nacht in de binnenhaven. We lagen gelukkig bij het park waar we met de kinderen hebben gespeeld. Op de markt kocht ik 2 meter tricot wat ik toevallig zag liggen. Ik wilde het al eens op internet bestellen maar de verzendkosten waren me te hoog. Nu nog een patroontje zien te vinden van een tricot jurkje voor de kinderen.


Het boekje ruilde ik met Rachel. Het is een boekje met breipatronen, ik ben nog niet zo bedreven in het haken van diertjes dus ga ik dit proberen! Ik ga deze week aan de slag om iets leuks voor Rachel te maken.


7 opmerkingen:

  1. Leuke tricot! En dat boekje, ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuik je tricot en boekje is ook super leuk succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zeilen :)

    En een leuk boekje over het haken van diertjes (daar zal ik eens meer info over zien te vinden, ze de beessies overal in blogland opduikelen en vindt ze superleuk, maar dan moet ik er voor mezelf wel even achter komen hoe of wat)

    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stofje!! Kijk eens op Kim haar pinterest, daar staat vast een leuk patroontje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ben benieuwd wat je maakt! Ik heb ook zo'n boekje, maar iemand zei me dat ik beter met een pannenlap kon beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen