Pagina's

maandag 26 september 2011

Ontmoetingsdag Dutch Swappers

Afgelopen zaterdag was de 4e bijeenkomst van de Dutch Swappers. Deze keer was het met 17 dames in het prachtige Eext. Vaste prik was het cadeautjesspel waarvoor iedereen 3 cadeautjes meebracht, handgemaakt of materiaal. Ik maakte oa deze etui en ik heb geen idee wie deze uiteindelijk mee naar huis heeft genomen. Ik was zo gelukkig om deze kussenhoes te bemachtigen. Gemaakt door Kyra, onze gastvrouw. Nu nog een kussen kopen wat erin past.
Het was een heerlijke dag met super fijn gezelschap!

Zondagochtend ging ik nog even snel naar het Stoffenspektakel waar ik me gelukkig in kon houden. Zoveel leuke stofjes waren er niet en ik heb eigenlijk al genoeg. Wel kocht ik een oude postzak, effen katoen en fleece. En toch een halve meter bedrukt katoen voor slabbetjes.

En dan vergeet ik nog helemaal m'n bestelling uit Hong Kong die we weer gezamenlijk deden met de Dutch Swappers. Susan nam alles mee.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen! Ik was ook op het stoffenspektakel, ik heb wat leuke stoffen gekocht om jurkjes voor mijn dochters te maken. De jongste wordt half oktober 2 jaar dus hopelijk heb ik er dan voor allebei eentje gemaakt.
    Die postzakken zag ik ook hangen, waren die duur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De postzak was 15 euro. Ik kon em echt niet laten liggen, vooral omdat ik een veel hogere prijs had verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! En wat een prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De etui ligt bij mij! Ik ging laatst met een ziplockbag met fineliners de deur uit...erg he. Nu kunnen ze hierin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me ook wel een redelijke prijs! Weet je al wat je er van gaat maken? Ik ben benieuwd!
    Ik heb ook stof voor slabbetjes, er zijn wat zwangeren in mijn omgeving dus misschien maak en geef ik die wel binnenkort alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ik zo lees dat je nog naar het stoffenspektakel geweest bent, denk ik: oh ja, ik had nog dringend 1,5 m fleece nodig, ships.....nou ja, volgende keer beter...Leuke stof heb je trouwens uit Hongkong!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was weer erg gezellig!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen