Pagina's

maandag 12 september 2011

Een fijne slab

Toen Sophie werd geboren kreeg ze van m'n moeder een slab uit Zweden. Het is een soort schortje wat je in de nek en op de rug vast kan strikken. Ik maakte deze slab na omdat het gewoon een super fijn model is. Het origineel heeft ook nog een opvangzakje, dat maakte ik niet. De stofjes die ik gebruikte zijn van de Ikea, de achterkant is oranje. Echt een super snel project, al was ik een beetje aan het rommelen met het aanzetten van de biaisband omdat de onderdraad ging lussen. M'n naaimachine is toe aan een grote beurt.

7 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, en wat een heerlijke toet heeft je die meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Klinkt erg handig met een strik op de rug.
    Trouwens als je onderdraad lust kun je misschien de spoel iets strakker draaien (onderdraad-spanning). Dat was laatst bij mij (ook bij slabben maken) wel het geval. Daarna was naaide m'n machine weer netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig meisje heb je. En de stofjes van Ikea...super he! Zo stevig en zo goedkoop ook! ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I read your blog with google translate tool, I'm enjoying reading your review/story and will come back later.

    thanks
    list of xbox 360 games

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herkende het stofje meteen alszijnde een IKEA stofje. Ik vind vaak de afbeldingen te groot van de IKEA stoffen maar als ik dit zo zie dat is dat helemaal niet zo.
    Erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen