Pagina's

donderdag 29 september 2011

Die liggen er warmpjes bij

Ik maakte gisteravond dit slaapzakje voor knuffels. Ik gebruikte een a4-tje als maat, het kussentje is 1/3 en het dekje is 2/3. Overal zit een laagje fiberfill tussen en het kussentje is 2 laagjes dik. Super leuk om te maken!

Vanmorgen bracht ik Noa naar de peuterspeelzaal, waarna ik met Sophie naar de Lidl ging. Daar kocht ik een overlock. Zometeen de handleiding eens doorlezen en vanavond wat oefenen op een lapje. Gisteravond in bed begon ik enorm te twijfelen of ik em zou kopen. Toch gedaan want ik weet dat ik anders enorme spijt krijg. Hopelijk ga ik er veel plezier van hebben!

10 opmerkingen:

  1. Leuk geworden!Ga ik ook maken voor de Decemberfeesten als kado. En die overlock, heus, geen miskoop. Althans, voor mij niet. Maar ik heb dan ook nog geen andere verwachtingen van dat ding dan dat hij mijn randjes mooi afwerkt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Heerlijk voor de knuffels. Ik denk dat mijn meiden dat ook erg leuk zouden vinden. Misschien maak ik net als Kimminita ook zoiets in december. Een overlock is geweldig (ik heb een paar jaar geleden ook lang getwijfeld)! De eerste paar keren had ik 'ruzie' met inspannen maar nu kan ik het bijna blind, net zoals de rolzoom instellen. Dat werkt zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat lief!! De meiden zullen er vast heel blij mee zijn geweest. En ben heel benieuwd naar je ervaringen met de overlock!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, ik dacht dat ik al bij jou gereageerd had, blijkbaar toch niet. Leuk dat je mijn blog gaat volgen, die van jou ziet er ook erg leuk uit, dus... ik ga je volgen!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig slaapzakje zeg! Die liggen er zo lekker knus bij :)
    Hier inderdaad nog volop zomer. Wij zijn lekker naar het strand geweest!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig slaapzakje :)

    En wat een heerlijk fleurige blog heb je, daar word ik meteen blij van ;)

    BeantwoordenVerwijderen