Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Kleine opbergers voor de vakantie

Ik was het mandje voor de wasknijpers zat, wilde de sokken van de kinderen op de boot bij elkaar houden en was m'n toilettas kwijt. Met deze tutorial maakte ik voor de vakantie snel 3 zakjes waar enorm veel inpast! Het wasknijperzakje ziet er wat zielig uit want de knijpers hangen aan de lijn, 4 wassen gedaan, 3 te gaan. Ook maakte ik een etui voor de kinderen, de potloden zijn nog van mij vroeger, wie wat bewaard... De etui maakte ik met deze uitleg, geen flapjes aan de binnenkant!

9 opmerkingen:

  1. Ik had voor onze vakantie ook nog gauw wat ritszakjes gemaakt waar enorm veel inging... zakjes heb je nooit te veel hee...
    Een leuk stofje en even tijd en hup... altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd makkelijk van die zakjes ook voor gewoon gebruik en ziet er nog leuk uit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, eenvoudig maar oh zo handig!!
    Wat hebben jullie trouwens een heerlijke vakantie gehad zo te zien/lezen. Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, lijkt me handig dat als je iets bedenkt, het ook gewoon kan uitvoeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, wat leuk!! en ik ga eens gauw bij die etui kijken ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carolien,

    Bedankt dat je geprobeerd hebt om je te registreren op het forum... Heb voor het gemak de code er maar uit gehaald.

    Gr Brena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad heel erg lastig haha! Ik moest een klein stukje uithalen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen