Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

De vakantie is voorbij en iemand is een etui rijker

Vanmiddag kwamen we weer thuis aan. Ruim 2,5 week hebben we heerlijk gevaren, niks gedaan als het regende en hard waaide, fietsten we op Terschelling en Texel en vertrokken we vanmorgen om 7 uur van dat laatste eiland.


Jammer genoeg waren er te weinig dagen met zon en een hebbelijke temperatuur. We hebben zelfs de kachel een avond aan gehad. 

En dan is nu het moment om de winnaar van de give away bekend te maken. Er hebben 76 mensen meegedaan waarvoor dank! En er zijn nu 290 mensen die mijn blogje volgen, waarvoor ook heeeel veel dank!

Dan zal ik nu de random generator er even bij pakken......nummer 5, MaaksEls!
Mail je mij je adres?

9 opmerkingen:

  1. Dat zag er een zalige vakantie uit! Leuke foto's!
    Enne... proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke foto s heb je gemaakt van Texel wat een mooi eiland is dat toch.
    Welkom weer terug een fijne zondag.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Daar moet ik toch ook nog eens geraken, in Texel, ziet er zo mooi uit!
    Proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om een keer een foto van jullie boot te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel jammer van het "koude" weer maar het ziet er naar uit dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. En met een boot op vakantie gaan, is ook wel erg speciaal.

    Fijne zondag nog en proficiat aan de winnaar!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er uit als een top vakantie!

    proficiat voor de winnaar!


    groetjes niki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Els van harte met je give away! En de vakantie ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Els gefeliciteerd met het etui! En voor diegenen die niet hebben gewonnen, zie: http://dreamstuff-design.blogspot.com/2011/08/give-away.html
    Voor meer etuis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, bedankt zeg!! Ik had de uitslag helemaal gemist door m'n vakantie, maar ik ben er superblij mee! Ik heb je net al gemaild.
    En, wat een leuke vakantiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen