Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

De pennenzak

Ik deed er wat langer over want ik stikte met m'n ritsvoetje zo dicht langs de rits dat deze niet open wilde. En het uithalen van de draad duurt dan best lang.

Ons fototoestel heeft een lelijk en ook al best oud uitziend zakje. Daar wilde ik iets nieuws voor maken. Op zich is het wel gelukt maar had ik het flapje langer moeten maken en heb ik de kamsnaps niet helemaal goed geplaatst waardoor er een kreuk in het flapje zit, tussen de drukknopen. Het fototoestelhoesje krijgt dus een vervolg...

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke stofjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, met leuke stofjes en de kam snaps natuurlijk ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke etui of pennezakje heb je gemaakt leuk stofje en je camera tasje is ook zo n schattig stofje ................:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er alletwee heel leuk en handig uit! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige stofjes!

    Soms maak ik dingen wel een van een oud laken ofzo voor proef... Sommige dames zijn zo handig maar als je er dan zelf voor gaat zitten, dan lukt het niet altijd in 1 keer en dan vind ik het weer zonde van het stofje ;-)

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen