Pagina's

donderdag 21 juli 2011

Dagje uit

Afgelopen dinsdag hebben we op een stralende dag mijn schoonmoeder begaven.
Manlief was de tijd daarvoor weinig thuis. Gisteren zijn we daarom heerlijk een dagje met z'n 4tjes naar de dierentuin in Emmen geweest. Het was niet druk en het weer was precies goed.
De kangoeroe op de voorgrond heeft een jong in haar buidel.

Noa vond de prairiehondjes erg leuk en praatte er gezellig mee.
Doodshoofdaapjes liepen vrij rond, een aantal met een jong op de rug.
Sophie viel de dag ervoor met haar voorhoofd op een balkon met profiel, de afdruk staat er duidelijk op.

4 opmerkingen:

  1. Ik houd van dierentuinen. Of je nu jong bent, of oud. Dierentuinen zijn en blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo lekker een dagje weg te gaan na zo'n emotionele dag. Weer even lekker samen op stap, ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja blijft erg leuk zo'n dierentuin!
    goeie afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als eerste gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder.
    Dierenpark Emmen je brengt me op een idee als we in augustus bij mijn schoonouders in Stadskanaal zijn. Mits het mooi weer is uiteraard :)
    Kom je zelf ook uit die buurt? Heb je eventueel leuke tips waar ik leuke stofjes kan kopen en andere freubelspulletjes?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen