Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

Proefmodel

Ook ik maakte een reversible bag.
Het is een proefmodel.
Wat ik al verwachte is dat ik het een te kleine tas vind.
Er kan weinig in en het armsgat is te klein waardoor de tas onder m'n oksel zit, niet echt comfortabel.
Gelukkig kan manlief op 't werk het patroon vergroten. 150% lijkt me wel wat.
En dan een stofje waarvan ik helemaal weg ben, welke weet ik nog niet.
En met vakjes aan de binnenkant en een magneetsluiting om het geheel af te maken.
Wordt vervolgd dus!

11 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn nieuwe blog :) Ik heb meteen even gekeken en ja, heel erg leuk jurkje. Heb jij die ook gemaakt?

    Btw, je tas is wel mooi. Dat stofje ken ik: daar hebben wij ook een tas van :)))
    (Niet zelfgemaakt, maar gekregen)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n tasje maar daar heb ik dus mijn haakwerkje-van-de-dag in gedaan. Stofje is wel erg leuk! Ikea?
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je een echte grote tas die ook nog eens makkelijk te maken en erg leuk is dan kun je ook eens kijken naar de strandtas van eloleo....op haar blog staat een uitgebreide beschrijving

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @De Merle Ik heb 3 van die jurkjes gemaakt, erg leuk om te doen!
    @Janny Ja Ikea, binnen- en buitenkant.
    @Meidenmama Ik ben echt op zoek naar een schoudertas, de strandtas heb ik gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat vond ik dus ook! Ik kreeg de tip om hem inderdaad op 150% te maken! Heb het zelf nog niet geprobeerd, dus ben benieuwd! Maar dan zou hij op 'schoudertasmodel' moeten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb de tas inmiddels vaak gemaakt (zie mijn blog) en hem inderdaad vergroot. De kleine versie is wel heel geschikt voor kleine meisjes trouwens. :-) Mijn dochters hebben allebei een kleine versie aan hun schouder. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk tasje geworden toch! En de kleine versie (deze dan) is die dan niet eerder geschikt als handmodelletje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maar je meiden vinden het vast niet erg, dat deze tas een maatje te klein is geworden ;)
    Ben benieuwd hoe de 'geupdate'-versie eruit gaat zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't is wel een schoon stofje ! zonde dat het te klein is !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook zo weg van dat stofje, hebben ze geloof ik niet meer bij Ikea of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, dat moet fijn zijn als je zulke dingen zelf kunt maken! Heb je nog wel genoeg stof voor de grotere?

    BeantwoordenVerwijderen