Pagina's

zondag 12 juni 2011

De Dutch Swappers meeting

Gisteren was de 3e Dutch Swappers meeting. Voor mij de 1e keer dus het was best spannend.
's Morgens bracht ik de kinderen naar m'n moeder toe en daarna haalde ik Janny op van het station.
Het grootste deel van de heenreis reden we met een open raam, wat we uiteindelijk stukje bij beetje dicht kregen. Maar dat mocht de pret niet drukken en het regende gelukkig niet. Om 1 uur kwamen we aan bij Susan, na ruim 2 uur rijden. Susan stelde haar prachtige huis en tuin beschikbaar voor een stuk of 20 dames.

Na de koffie/thee met taart (ik bakte een rabarbertaart, iedereen nam iets te eten/drinken mee) speelden we een spel met meegebrachte cadeautjes. Ik maakte een kussen, een portemonneetje en een naaldenboekje. Het was een fantastisch leuk spel! Nicole heeft het duidelijk beschreven.

Uiteindelijk ging ik naar huis met een lief gehaakt uiltje. Jammer genoeg weet ik niet meer wie het maakte. En een mooi schilderijtje, gemaakt door Lisette, en een tas/rugzak gemaakt door Kim.

Ik deed ook mee aan de ontmoetingsdag-swap. Ik maakte iets voor Madeliefste, jammer genoeg kon ze niet komen. Ik plaats nog een foto zodra ik haar pakje heb opgestuurd. Susan had mij als partner en van haar kreeg ik een vierkante doos met vogeltjes-deksel. Alleen dat vond ik al prachtig! Erin zaten 2 leuke buttons van Jip en Janneke, een pakje kaarten van eigen ontwerp en 4 handbeschilderde kommetjes! Elk kommetje heeft een thema: gezin, natuur, zeilen en kleding maken. Ik ben er erg blij mee.
Ik had een hele boel stokroos-stekjes meegenomen om te ruilen. In ruil koos ik bij Ilona een gehaakt mutsje uit en van Kyra kreeg ik er stekjes van de sleutelbloem en nog een plantje (naam vergeten) voor terug. En met Susan ruilde ik het tegen een stofje (het rode) en 3 magneetsluitingen. Ook ruilde ik 2 naaldenboekjes (links boven en rechts onder zijn nog beschikbaar) tegen gelukspoppetjes en Nynke stuurt me nog wat vilt voor natvilten. De paddenstoel is helaas niet naar een nieuw baasje gegaan, staat hier nu leuk op de kast.

De andere stofjes op de foto zijn van een gezamelijke bestelling uit Hong Kong. Er zaten ook nog schattige 
broodtrommeltjes en bewaarbakjes bij.

Het was een super geslaagde dag! Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet!

13 opmerkingen:

  1. oh, dat moet echt heeel gezellig zijn geweest!! En wat heb je leuke spullen gemaakt! en geswapt/gekregen....Het moet wel sinterklaas geleken hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt een geweldige dag!! Ik vond het ontzettend leuk je ontmoet te hebben!!! Hopelijk tot gauw weer een keer!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was leuk he! Wat een boel leuke spulletjes heb je gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een leuk blogje gemaakt! Ik had niet eens in de gaten dat jij ook met zoveel naar huis gegaan was, super zeg! Was gezellig zo samen te reizen, zelfs mét open raam haha.
    Op naar Drenthe, toch?!Vond het trouwens erg leuk om je live te ontmoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was super gezellig! Zo leuk je te ontmoeten en wat heerlijk om te weten dat mijn vogeltje zo in de smaak viel bij je. Hopelijk tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *slaat zichzelf voor het hoofd* ik heb jou niets teruggegeven voor de stokrozen die ik net in de volle grond heb gezet!! Dat ga ik NU rechtzetten. Bereid je voor op verrassingspost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die paddenstoel is MOOI geworden, zeg! Chapeau, chapeau ;-)
    ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dat klinkt als een super leuke dag! en wat een prachtige spullen heb je gemaakt en gekregen :)

    geniet van al je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een geweldig weekend, heel leuk ook om jou te ontmoeten. De volgende bijeenkomst is iets dichter bij huis!
    Het andere plantje was volgens mij een oranje Cosmea, beetje veerachtig plantje, kan dat? Wordt vrij hoog (1,5m hier, maar wel heel transparant), is heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt en ziet er uit als een groot feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om al die blogs te lezen, ik ga morgen de wol in duiken voor je. Ik ben heel blij met mijn naalden boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat leuke ronde kussen wist ik te bemachtigen tijdens het spel. Hij staat onwijs leuk op onze bank! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Neeee, ben je gek! Hij is veel te mooi om tegenaan te hangen ;) . Deze is alleen om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen