Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Nog een boom


Vandaag maakte ik nog een boompje.
Het Is best verslavend en het resultaat is zo leuk!
Ik ga nu de hartjes en de boom vastnaaien want alleen met vlieseline dat vertrouw ik niet.
Ik heb gisteravond jammer genoeg een takje afgeknipt, het valt gelukkig niet ernorm op.
En de kinderen kregen het boompje in handen toen ik even niet in de kamer was, geen schade,
alleen wat gekreukt.

Dit waren de kinderen trouwens gisteren.
De zandbak is lang zo interessant niet als zwarte aarde.

4 opmerkingen:

  1. Mooi!

    En natuurlijk is zwarte aarde zoveel leuker dan zand. Mama toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuke foto! Dat kan ik me nog heel goed herinneren!! Ik kijk echt al uit naar 11 juni!! De stof ligt al klaar! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie boom heb je gemaakt! Ikvind hem super! Ook leuk voor op bijvoorbeeld een tas!

    Leuk blog heb je ook zeg! Top!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen