Pagina's

woensdag 25 mei 2011

Boom met hartjes

Een tijdje geleden kwam ik deze tutorial tegen.
Het is een prachtig kussen, wat ik ook eens wil maken.
Ik verkleinde de tekening met 50% en zie hier het resultaat.
De boom is nu ongeveer 12 cm hoog.
Het uitknippen van de hartjes en vooral van de takuiteinden was een heel gepriegel.


In eerste instantie wilde ik er een mug rug van maken.
Deze vind ik erg mooi.
Deze mooie boom ga ik denk ik toch maar verwerken in de enorme plaid waar ik al eeuwen mee bezig ben.

11 opmerkingen:

  1. Jee wat mooi!! Dit zou ik zo in mijn huis nemen als kussen. Netjes gemaakt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een pracht! En wat een lief idee, een hartjesboom.......wil ik wel in mijn tuin hebben! Staat vast heel mooi op jouw plaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig carolien. Je hebt er ook mooie stofjes voor uitgezocht zeg.
    Ik zit niet zo in de quiltzaken, dus ik heb maar even gekeken wat een mug rug is... een soort klein kleedje of zo?

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond laatst ergens een zelfde soort tutorial die ook op mijn lijstje is beland. Jouw resultaat is super!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi! Kan me voorstellen dat het wel veel werk is ja! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!! kan me voorstellen dat het een gepriegel is geweest die hartjes. Maar hij is erg mooi geworden. Ben benieuwd hoe je gehele plaid eruit gaat zien.

    En nog bedankt voor je lieve berichten op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel mooi!
    Ik vind jou versie mooier dan die van de Tutorial!
    Groetjes else

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en wat een leuk idee, zo'n boom.

    BeantwoordenVerwijderen