Pagina's

woensdag 20 april 2011

Bijna een jaar, dus tijd voor...

24 mei vorig jaar plaatste ik mijn eerste bericht.
M'n blogje is dus bijna 1 jaar oud en dat is reden genoeg voor een give away!

Ik heb wel eens geschreven hoe blij ik was met m'n eerste volger, met de eerste 10, 25,50...
En nu zijn er al bijna 200!

Wat valt er te winnen?
Je mag 3 dingen uitkiezen van de volgende foto's.
Ik hoop dat de teksten wat leesbaar zijn.

Zorg ervoor dat je me volgt en laat een reactie achter met de 3 dingen die je leuk vindt om te winnen en een lief woord over m'n blog ;)
Ik vind het heel leuk als je een linkje op je blog zet.

Op 24 mei maak ik de winnaar bekend.
En wie weet een troostprijs voor 1 van de andere deelnemers...







Succes!!

71 opmerkingen:

  1. Hé, ik ben de eerste...Gefeliciteerd met je eerste blogjaar. Ga vooral zo door want ik geniet erg van je mooie maaksels en je leuke foto's! Mijn jongste zoontje is ook op 24 mei jarig, grappig.. Ik vind je verrassingsetje stofknopen erg leuk, en je appelmandje ziet er ook supertof uit. En om in de verrassingssfeer te blijven: het ik-laat-me-verrassen-ritstasje. Groetjes Lydia oh ja ik zet een linkje op m'n blog hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteeerd zeg! Dat het maar een mooi jaar geweest is :). Ik ga voor het mandje, knopen en etui! Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai,superleuk! Ik doe heel graag mee en wil je graag vertellen dat je een superleuke blog hebt, gewoon te veel leuks... De give awaytjes zien er allemaal even tof uit! en laat ik mijn complimenten afronden met de wijze woorden: Doe zo verder :) Het lijkt op geslijm, maar wat doe je als een creabea leuke dingen maakt, haar dat vertellen eh. In ieder geval wil ik dus graag meedoen aan je wedstrijd. Mijn nummer 1: het ritstasje, gewoon omdat een verrassing zo leuk is. nummer 2: de leuke knoopjes setje verrassing natuurlijk en nummer 3: de uberschattige wormpjes. Zo se, en nu ga ik in de zon zitten duimen voor mezelf ;) groetjes Popppie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mijlpaal zeg, een jaar!
    Ik kom graag lezen wat voor moois je gemaakt hebt, ik wou dat ik zo produktief was achter de naaimachine!
    Superleuk dat we kunnen kiezen, dat is nog lastig met al dat moois! Ik ga voor het supergave appelmandje, een setje knopen en het schattige portemonneetje!
    heel veel blogplezier voor het komende jaar, ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je blog!
    je maakt echt fantastisch mooie dingen! de zakjes en tasjes zijn echt superleuk! ik doe supergraag mee aan je give-away, ik ga voor de knopen, de portemonnee(O MY GOD, wat mooi!) en het tasje.
    bij deze heb je weer een nieuwe volger en een linkje op mijn blog.

    veel liefs sitske x
    (14 jaar en gebeten door het amigurumi-virus)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep Hoera!
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Je maakt het ons wel moeilijk, kiezen uit zoveel moois :-).
    Ik heb er even over na moeten denken maar het appelmandje, de knopen met elastiekjes eraan en het verrassingstasje zijn denk ik toch wel mijn favoriet.

    Enne...gelinkt op mijn blog had ik je al :-)

    Groetjes,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het jaartje bloggen, en ik word maar al te graag volger van je !!

    Ik doe ook graag mee aan je give-away !
    mijn 3 keuzes zijn:
    - de boekjes
    - de etui
    - de portefuille

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom zeker is binnenwippen op mijn blogje, en laat dan zeker een berichtje achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!
    Ik doe mee voor het verrassingsetuitje, de sleutelhanger en de portemonnee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van je blog! Ga zo door met je mooie creaties!

    Ik doe graag mee met je give-away. Ik ga voor een ik-laat-me-verassen-ritstasje, het portemonneetje en het knopensetje bloemetjes!
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Carolien,
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog! Ik heb me net als 200e ´volgeling´ aangemeld. Dacht eigenlijk dat ik me al eerder had 'aangemeld'. Misschien nu dubbel of kan dat niet, haha? Ik doe graag mee met je giveaway en vind het verrassingstasje heel leuk.
    Fijne avond,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zeg! Tweehonderd alweer, wat gaat dat toch snel ineens. Leuk!

    Ik zou ontzettend graag meedoen aan je giveaway en ik zou heel blij zijn met het portemonneetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met Teveel Leuks' eerste verjaardag!!!
    Tuurlijk wil ik ook wel een kans wagen voor het ritstasje, portemonneetje of de groene rupssleutelhanger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!
    Ik doe ook heel graag mee :)
    En ik vind alles wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met deze mijlpaal in het bloggen.
    Wat een keuze heb je in je give away...je maakt het wel moeilijk hoor.
    Maar ik doe graag mee voor de stofknoppjes met elastiekje setje meisje...vinden mijn meiden vast leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben zelf nog niet zo lang aan het bloggen, maar ik hoop ook zo lang door te gaan en zo veel volgers te krijgen. Ik vind het echt knap, ik hou echt van je creaties (en je achtergrond is uberhip) ik doe graag mee voor de stof knopen verassing, het mandje en de etui. ik wist niet of je er nou meerdere mog kiezen zo nee, dan alleen het etuitje.

    xxMarit
    ps. ik zet ook een linkje op mijn site.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat! ik wou dat ik ook zo veel volgers had,
    (komt misschien nog wel :-))
    Het is gewoon genieten om je blog te volgen!
    Mijn voorkeur voor de give away: het mandje!
    succes nog verder,
    groetjes meniek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een mooie blogverjaardag! Dat er nog maar vele mogen volgen ;)

    Ik doe graag mee voor de knopen, mandje en verrassingsetui.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeeeh, mooie verjaardag, ik doe mee voor het verassingsetui! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat jaar gaat snel hé ! bij mij ook bijna !
    Gefeliciteerd en ik doe graag mee voor het mandje en voor de rest mag je me verrassen !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 200 volgers, wat leuk! Gefeliciteerd! Ik zal een linkje op mijn blog zetten. Als ik win zou ik graag een portemonnee of een ritstasje krijgen.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkige verjaardag :)
    Moeilijk om te kiezen uit die leuke dingen.
    Mijn top 3 :
    * mandje met appeltjes
    * surprise-ritstasje
    * portemonnee

    En nog vele creatieve jaartjes toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!! Wat gaat het snel hè?! Alles is zo leuk!!! Ik waag graag een poging voor het surprise risttasje! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, dat klopt inderdaad ;-) Ik neem het mee naar de ontmoetingdag! Ik dacht, hè, wat leuk! Gelijk Susan gemaild, zij 'in paniek' ;-) maar kwam er al gauw achter dat het van jou was! Ik bewaar het netjes voor je! Zal het goed wegstoppen! ;) Van de kawaiispulletjes is veel voor de kinderen (kadootjes enzo). De stofjes zijn voor mij ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wooow wat leuke dingen...
    mijn favorietjes:
    het mandje
    de knopen
    het surprisetasje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met je bijna éénjarige blog!
    Mijn favorieten zijn de knoopjes, het portemonneetje en het verrassingsritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! ;-)
    Jee, is weer moeilijk om een keuze te maken zeg.... Ik ga voor de verrassingsknoopjes, het appelmandje en de verrassingsetui!
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke dingen allemaal :)

    Ik ga voor:
    de knoopjes
    de portomonnee
    en het ik laat me verrassen tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blog en een toffe give-away.
    Bij deze waag ik ook mijn kansje om een prijsje te winnen in blogland. En dan ga ik voor:
    - de stofknopen
    - het verrassings-ritstasje
    & de portomonnee
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat met je eerste feestjaartje!
    Ik zou gaan voor de 'laat me verrassen tas', dan de knopen en ook het leuke portemonneetje...
    ik zal een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje én je ook volgen, bij deze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een gelukkige blogverjaardag! :)
    Op jouw blog heb ik dat toffe portemonneetje ontdekt, maar het durven maken... da's andere koek.
    Dus bij deze ga ik voor het portemonneetje! :)
    Als tweede keuze het verrassingsritstasje...
    en als derde keuze... een setje stofknopen in het groen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je blogverjaardag!
    Mn eerste keuze zijn de boekjes, dan het verrassingsritstasje en dan een mandje.
    Iets leuks zeggen over je blog... je achtergrond is geweldig!! Neem maar eens een kijkje op mijn blog, dan weet je direct waarom! Er loopt trouwens ook nog een giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 200 volgers op nog geen jaar. Dat moet je maar doen. Proficiat!
    Hierbij mijn keuze: 1. verrassingsritstasje, 2. portemonneetje, 3. knopen - verrassing

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met de verjaardag!

    Ik ga voor de verrassing stofknopen, het mandje met de appels en het ritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Spannend, ik ga voor de knopen, mandje en ritstasje. Ik ga je volgen en plaats een linkje op mijn blog. Kom je ook eens bij mij kijken dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke dingen! Heb me aangemeld als volger,
    en zou graag meedoen voor het ritstasje, portemonneetje of de groene rupssleutelhanger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. zo veel keuze! stuk voor stuk leuke zaken! mijn voorkeur gaat naar het appelmandje, het ritstasje en de stofknopen. ik ben pas volger geworden, maar ik kijk er erg naar uit om je blog te ontdekken en vooral inspiratie op te doen! Een linkje op onze blog breng ik meteen in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Eigenlijk is het allemaal leuk maar het ritstasje of de portemonee vind ik ook erg leuk, zie maar. Ik ben je ook gaan volgen en zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wauw..heb ik even geluk dat ik weer ben gaan bloggen...kom zo maar langs jouw leuke give away! Ik ga graag voor de super leuke knoopjes! We weten nog niet wat het wordt: dus mij mag je verrassen! Verder vind ik het mandje ook erg tof! Zal meteen een linkje plaatsen! En ik vind jouw blog ook tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. dat is ook wat: ik volgde je "officieel" nog niet eens...tss...nu wel hoor! (al deed ik het ook al!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super, ik ding graag mee naar al dat moois! Mijn voorkeur gaat uit naar de bloemetjesrekkertjes, het portemonnetje en ritstasje. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik dacht dat ik al gereageerd had... maar toch nog niet. Oeps...

    Allereerst heel erg gefeliciteerd met het 1-jarig blogbestaan van teveel leuks! En natuurlijk doe ik graag mee met je give-away!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk dat je zoveel volgers hebt! Ik vraag mij al een tijdje af hoe bloggers dat toch doen zoveel volgers krijgen maar dan heb je vast een heel erg leuke blog.
    Ik vind je give away erg leuk en dan vooral het gestempelde appelen mandje!

    succes met je blog.

    groetjes Daan

    Enne bij mij trouwens ook een give away op dit moment..

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een toffe give away! Proficiat trouwens met je jaartje bloggen. wij vinden de knoopjes, het ritstasje en de portemonnee geweldig.
    Uw blogje is echt tof, ik ben nu een volgertje geworden en ga zeker en vast regelmatig eens komen loeren.
    Welkom ook op ons blogje, ik zou het super vinden mocht je ook van ons een volger werd.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb jouw blog net ontdekt en heb hem meteen helemaal doorlopen of hoe zeggen ze dat? Allemaal even geweldig. Ik doe graag mee voor de stoffen knooprekkertjes, liefst in het groen, voor mijn dochter Fee. Voor mezelf kies ik dan het verrassingsritszakje en het boekje 'geluk'.
    Nog heel veel plezier met je blog en vanaf nu volg ik je. Ik zet ook een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik doe mee, mijn favorieten. Stofknoopjes met elastiekjes of portemonnee of ritstasje. Nu duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik doe heel graag mee! zo'n mooie leuke dingen!!!!De stofknopen, het ik laat met verrassen tasje en de mandjes of de portemonnee vind ik super!!!!!
    http://elieflo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke give away, maar nu keuzes maken...lastig hoor.
    --ik laat mij verrassen tasje..helemaal super.
    --het appelmandje...te lief...
    -- zo'n grappige poppetje (laatste foto) onwijs gaaf.
    Ik ga je volgen...
    Lieve groet Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben op je blog gekomen via via en ik vind je give-away onwijs leuk :D

    natuurlijk ga ik je volgen :)

    Ik ga voor het;

    ♥ ik geef je geluk- hapinez boek :D
    ♥ portomonee :D (in love)
    ♥ ik laat me verassen- ritszakje :D

    Ik plaats een linkje op mijn blog onder give-aways :D

    X)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Je volgen dat deed ik al, en ik doe ook maar een gokje op een van de leuke give away's.
    Ik ga voor het mandje met gestempelde appeltjes.
    Met die linkjes ben ik niet zo handig dus ik weet niet of dat lukt.
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk, ik doe graag mee voor:
    * de knoopjes
    * ik laat me verrassen ritstasje
    * het wormpje

    X Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  51. helemaal top , al een jaar...wauw.
    ik doe graag mee voor dde portomonee...erg mooi en handig

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe ook mee! Al een jaar aan het bloggen, maar ik ontdekte je blog pas...
    Het ziet er leuk uit..

    Het verrassingssetje stofknopen, portemonnee en het ik-laat-me-verrassen-ritstasje vind ik allemaal erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat met je eerst blogjaar!!

    het verrassingssetje stofknopen zie ik wel zitten,
    alsook de groene sleutelhanger; Ook zelfgemaakt trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw, wat een give-away zeg! Maar we zijn van jou niet anders gewend hé! Het kiezen is moeilijk maar ik ga voor knoopjes (meisjes- of bloemetjesset), het appelmandje en een ritstasje. Ik lees al een tijdje mee maar had nog nooit de tijd genomen om mij volger te maken. Bij deze is dat dus gebeurd! Nog veel creatieve jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. zo veel toffe dingen,
    zo veel leuke dingen,
    zo veel mooi spullen,
    zo veel schone stofjes,
    veel te veel moois om uit te kiezen!
    Maar als ik de eer en het genoegen heb om te kiezen dan kies ik voor de haarrekkertjes, portemonee en het laat-je-verrassen-tasje!

    Ik ga toch veel komen piepen op je blog! Nog veel succes met je goed ideeen (en laat ze maar komen é ... wij genieten er ook van ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  56. En hier stond de reactie van Fien. Vanwege de Blogger-problemen is haar reactie verdwenen, gelukkig zat ie nog wel tussen m'n mailtjes. Fien kiest voor de rekkertjes, portemonnee en verrassingsritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. dikke proficiat binnenkort!! ik zou het mandje wel leuk vinden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe graag mee!!
    Ik verkies meisjesrekkertjes, portemonnee of het verrassingstasje.. allemaal zo'n leuke stofjes!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hieperdepiep HOERA!! Proficiat met je jarige blog!

    Ik wil me graag laten verrassen door het ik-laat-me-verrassen-ritstasje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik beland hier nog maar pas maar 't is hier leuk! Ik doe graag mee voor de rekkertjes met bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. O wauw, wat een leuke give away. Je hebt echt een leuk blog, je maakt geweldige dingen en dient voor mij echt tot inspiratie.
    1. ik vind de elastiekjes set meisjes leuk
    2. ik zou supergraag het mandje met gestempelde appeltjes winnen
    3. het ritstasje lijkt me ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Jezus zo'n mooie dingen... ik weet dat de kans klein wordt, but I feel lucky :p
    1. elastiekjes met bloemetjes
    2. het mandje (wauw!!)
    3. het ritstasje
    PLEASE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat met het jaar bloggen, de vele volgers én je leuke blog.
    Ik zet een linkje op mijn blog en doe graag mee voor het verrassingsritstasje, het appelmandje en het portemonneetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat met de blogverjaardag!
    Ik ding graag mee, voor de rekkertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Carolien!
    Wat vreemd dat ik me nog niet had opgegeven...???
    Is er even doorgeslipt, terwijl ik je blog altijd graag lees hoor. Nog niet zo heel lang trouwens, want ik heb je pas een paar weken geleden "ontdekt", terwijl je al een jaar bezig bent!!!
    Van harte gefeliciteerd met je jubileum.
    Enne....ik laat me graag verrassen hoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Geweldig dat je al zoveel volgers heb na een jaar, een hele dikke gefeliciteerd. Ik wil graag mee dingen naar je give away. Ik zal hem ook op mijn blog plaatsen voor je. ik vind het portomeneetje geweldig!!!!

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik geloof dat ze dit een super-de-luxe-give-away noemen, zoveel leuks! :-)Ik vind de stofknoopjes, appelmandje en portemoneetje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuk leuk leuk, je blog en je give away. Mij heb je erbij als volger :-)

    Het mooie ritstasje vind ik het meest spannende, het verrassingssetje knoopjes vind ik ook heel welkom en die geinige sleutelhangers maken me vrolijk.

    Gefelciteerd met je eerste blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuk hoor, zo een jaar bloggen. Zelf ben ik nog maar en beginner. Toffe give away. Ik ben ook te vinden voor het ritstasje, de meisjesknoopjes en de linkse sleutelhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. geweldig zeg....een jaar...leuke give away heb je voor je feestje! ik doe graag mee, maar laat mij wel verassen...of het ritstasje misschien??

    BeantwoordenVerwijderen