Pagina's

maandag 21 maart 2011

Speldjes bekleden

Tijden geleden zag ik hier hoe leuk zelf gemaakte speldjes eruit zien. Gisteravond heb ik dan mijn 1e gemaakt. Erg goed gelukt moet ik zeggen, al is het op deze slechte foto moelijk te zien.


We hebben een heerlijk weekend gehad. Manlief was wel beide dagen naar de boot maar zo rond de tijd dat Sophie wakker werd, was hij weer thuis. Zaterdag hebben we in Oranjewoud gewandeld. Het ging ruig door het mulle zand (1 paadje maar gelukkig) maar de kinderen waren wonder boven wonder allebei in slaap gevallen.

Voor het wandelen gingen we naar de nieuwe Karwei hier in het dorp. Manlief liet daar een blik parketlak uit z'n handen glippen. Natuurlijk viel de deksel er ook af en lag de helft van de lak op de nieuwe winkelvloer, oeps.

Zondagmiddag hebben we gewandeld bij de Rottige Meenthe. De molen draaide en we gingen even kijken. Er bleek een theetuin te zijn en we hebben daar thee met verse appeltaart gehad. De kinderen kregen allebei een bekertje chocomelk. Al het servies was van emaille, de taart kregen we op een emaille bord. Erg leuk!

De dames vermaakten zich met alle schelpjes.

4 opmerkingen:

  1. oh, dat klinkt als een heerlijk weekend!
    vooral die theetuin lijkt me erg gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve felicitatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat speldje is echt super!! Heb he gisteren uitgeprobeerd maar vind het wel een hoop werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij ook erg moeilijk, maar wel leuk!! Het stofje dat er onder ligt ook ;-) Ik haak eigenlijk nooit bloemen, maar vond deze zo leuk en ben ook heel erg blij met het pakket! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen