Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Speldenpotje


Dankzij hier kwam ik daar en maakte ik vanavond een speldenpotje. Ik hou niet van speldenkussens en een speldenpotje is voor mij ideaal. Het knoopje heb ik over de uiteinden van het lintje geplakt. Een betere oplossing had ik even niet voorhanden.

En morgen gaat de hertjes swap op de bus waaraan ik mee doe. Ik moest 3 dingen maken met een hertje erop. Vandaag maakte ik het laatste af. Foto's volgen zodra het pakje is aangekomen op de bestemming. Hopelijk valt het in de smaak.

Zondagmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest. De geiten waren weer erg nieuwsgierig en de kinderen vermaakten zich in de speeltuin. 'Mijn schommel' riep Sophie steeds. Ze zit een beetje in de 'mijn' en 'zelf doen' fase. Vanmorgen nog heerlijk gewandeld met m'n moeder (en de kinderen natuurlijk).



4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend schattig speldenpotje!
    en heeeerlijke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk speldenpotje!
    Jullie zijn ook naar de kinderboerderij geweest! wat is dat leuk he? Zeker in de lente! Al dat jonge spul ... Je zou ze zo mee naar huis willen nemen. Wat een leuk tasje heeft je dochtertje! Ik ben een klein tasje voor pasen aan het haken voor Zoë, die vullen ik dan met paaseitjes ...

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi speldenpotje, en lijkt me nog handig ook. Ik werk nog met het middeleeuwse speldenkussentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit gezien een speldenpotje. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen