Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Mooie kaarten en meisje in doos

Prachtig ingepakt.

Prachtige plaatjes.

Winterse plaatjes als extra voor het lange wachten.

Ik was 1 van de gelukkigen van 1 van de give away's die Suzette vorig jaar hield. Het zou even duren voor ik de ansichtkaarten zou krijgen, ze vielen vandaag door de bus. Ik vind ze prachtig! Zonde om te versturen eigenlijk. Er worden trouwens nog steeds foto's gedraaid geplaatst, vreselijk irritant maar niks aan te doen.

Noa vond vandaag een nieuw onderkomen.

En naast een nieuw onderkomen kreeg ze vandaag bij Ikea een dekbedje en peuterkussentje. Ze mocht zelf de overtrek uitkiezen, ze wilde eerst de trommels en toen toch de dieren, waar mama zeer content mee was. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk onder heeft geslapen...

5 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten.
    En een lief meisje in de doos. Ze heeft een heel leuk jurkje aan. Heb je dat zelfgemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra, ik heb het jurkje niet zelf gemaakt maar hier gekocht: http://www.smashed-lemonshop.com/store/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad zonde om te versturen. Gewoon ergens ophangen in huis zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! en ook nog een mooi meisje in een doosje...
    Inpakken en meenemen zou ik zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten, inderdaad en een heel mooie dochter ook!

    BeantwoordenVerwijderen