Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

Het cirkelrokje

Ik maakte voor het eerst een cirkelrokje!
Gisteren voor het grootste gedeelte gemaakt, vandaag het elastiek vastgenaaid. Ik vergat alleen een cm extra bij de heupomtrek om de tailleband aan vast te naaien. Nu rimpelt het een beetje. Verder ben ik heel tevreden, en Noa ook gelukkig!

Noa showt het even...

Het is een echte dansrok.


Ook Sophie laat zich nog even zien. Morgen maak er 1 voor haar.

Eigenlijk wilde ik het rokje van appeltjes- of uiltjesstof maken maar dat durfde ik niet aan. Zo bang dat het zou mislukken. Morgen gaat de schaar er wel in.

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet er er leuk uit! Vrolijk rokje geworden hoor
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk rokje voor een vrolijk meisje.
    Ik ben benieuwd naar de appeltjes/uiltjes stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een poppemie, leuk rokje! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg mooi rokje! Tuurlijk dat de zus daar dan jaloers op is! :)

    BeantwoordenVerwijderen