Pagina's

vrijdag 18 maart 2011

Hertjes swap

Bij Swap Bot doe ik mee met de hertjes swap. Ik maakte voor Esther de volgende dingen.

De japanese knot bag maakte ik volgens dit patroon. Ik vond het een enorm geklooi om de hengsels netjes dicht te naaien dus heb ik er een stukje band overheen genaaid. Het is voor het dochterje van Esther. Op beide kanten staat een hertje. Deze tutorial ga ik ook nog eens proberen.

Het ritstasje heb ik bestempeld met eigen gemaakte stempels met textielinkt. De achterkant is een bloemig stofje en de binnenkant is roze/wit geblokt.

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor al dit leuks, je maakt mooie dingen, volg je nu! En het tasje is zeker in de smaak gevallen, ze loopt er als een echte dame mee weg.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de grabbag al enkele keren gemaakt, echt een leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen