Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

En de mist trok op



Vanmorgen was het weer wit. Ik heb nog nooit zoveel mist gezien als afgelopen winter.
Gelukkig schijnt de zon nu weer!

Dit dekentje heb ik eindelijk afgemaakt. Het was de bedoeling dat het groter zou worden maar de Wibra had geen groen meer in dezelfde kleur. De randjes krullen wel erg om maar dat vinden de kinderen niet erg.

Noa belt met oma op de ouderwetse manier.

Verder is manlief op de boot aan het klussen. De kinderen zitten samen op de bank, mijn oude casettebandje met kinderliedjes staat op. Zometeen de was opvouwen, fruit eten met de kinderen dan Sophie op bed doen. Hopelijk kan Noa zich dan wat vermaken en kan ik even achter de naaimachine kruipen.

2 opmerkingen:

  1. Ha Carolien, sorry voor de late reactie. Ik heb een tijdje geleden al een soortgelijke nominatie als de Liebster award aanvaard en andere blogs genomineerd. Dus deze laat ik even passeren, als je het goed vindt. Maar heel hartelijk bedankt voor de nominatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vin dhet altijd zo leuk om de naam van mijn eigen kind ergens ander ook te zien!

    BeantwoordenVerwijderen