Pagina's

zondag 27 maart 2011

Doorgeefpakketje en de zon en HELP!!

Gisteren kreeg ik het doorgeefpakketje waar in aan meedoe via Swap Bot.
Ik heb er een heerlijk zacht stofje, 3 meter lint en een zelfgemaakte kaart uitgehaald.
Binnen een week gaat het op pad naar de volgende op het lijstje, aangevuld door mij.

Vanmiddag reed ik met de kinderen naar de boot toe. Manlief was daar druk bezig en we gingen even kijken. We hebben heerlijk in de zon op het dek gezeten. Daar wilde ik een foto van plaatsen maar mijn opslagruimte is vol!

Dus HELP!!!
Moet ik daar nou echt voor gaan betalen of zijn er meer wegen die naar meer foto's leiden?
Hoe doen jullie dat?

Volgens mij zijn onze foto's vrij groot. Sinds we een nieuw fototoestel hebben moet ik bijvoorbeeld een resize op Marktplaats zetten omdat het origineel te groot is.

Hopelijk is er iemand die een oplossing heeft.

6 opmerkingen:

  1. Ojeee wat vervelend!!! Ik verklein alle foto's in photoshop, maar ja dat is een werk joh! Ik zou het zo niet weten en ben benieuwd naar andere reacties! Fijne (zonnige) dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    ik laad altijd mijn foto's via picasa. Daar heb ik een webaccount waar de foto's heen gaan (volgens mij ook verkleind) en deze link ik door naar blogger. En blogger maakt gebruik van foto's uit dat webaccount. Kan je hier wat mee, zo niet, effe mailen dan probeer ik de werkwijze exact uit te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och jee, ik las dat Ingthings oook al ruimte te kort kwam. Die heeft bijgekocht volgens mij. Hoop dat het anders op te lossen is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om te weten hoe je dat doet met meer ruimte zou ik naar de blog van Irma van allemaal kleurtjes gaan. En dan even zoeken in archief want zij heeft het ook helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.
    Ik verklein mijn foto's ook en heb dus verlopig geen probleem (hoop ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zet alles in dropbox, via www.dropbox.com
    En doe dan met html de foto plaatsen... Maar, ik weet niet of je daar kaas van hebt gegeten? (lust je dat? :P)
    Maar idd, picasa is ook zoiets, en volgens mij zijn er nog wel meer plekken op het web waar je je foto's neer kunt zetten. Lastig he...
    Wel heerlijk die spulletjes, leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owjee, ik kan je helaas niet helpen.
    Maar geniet van het zonnetje en de mooie spulletjes die je hebt uitgezocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen