Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

De laatste werkjes

Een piramidetasje voor Monique.

Een etuitje voor Romana, de laatste jarige van de verjaardags-swap van het Crafty swap forum. Als het goed is, ligt het vandaag bij haar in de bus. Samen met een lekker maskertje.

Nog even de binnenkant.

En dan last but not least de profielgerichte prive-swap met Nancy die wel via Swap Bot deden. De afspraak was dat we 3 handgemaakte dingen voor elkaar zouden maken.
Hier het hele pakketje: kussenhoes, piramidetasje en een mandje. Vandaag kreeg ze alles en ze is er heel blij mee! Morgen krijg ik haar envelop in de bus. Ben zo benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal! Ben erg blij met mijn etuitje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook superblij met mijn swap!! Ik hoop jij ook met de jouwe!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen