Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Boeken inpakken en bezoekje aan de kringloop

Manlief was klussen op de boot, de kinderen waren redelijk lief aan het spelen en ik heb 7 grote dozen volgepakt met boeken. Als we met de boot op reis gaan dan kunnen ze toch niet mee. Nu gaan ze logeren op m'n oude slaapkamer bij m'n vader. Het voelde heerlijk om een begin te hebben gemaakt aan het inpakken van dingen die we niet mee gaan nemen. Er staat nu wel een zielige lege boekenkast.

In de namiddag heb ik eindelijk leuke dingen gevonden bij de kringloop (eigenlijk bij 2 kringlopen).

Uit het kinderkledingboek (uit de serie 'creatief bezig zijn voor de vrouw' haha) missen 6 pagina's, waaronder een patroon, daar kwam ik zonet pas achter. En er mist een kogeltje uit 1 van de hoedjes van hoedje wip. Alles zit dicht getaped dus is het hopen dat 't nog mooi is. Het kwartet is compleet en op 1 kaart na gaaf.

Plaatje uit het kinderkledingboek. Schattig!

4 opmerkingen:

  1. dat mutsje is wel heel zoet. Ik hoop dat het patroon daarvan nog in het boek zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat erg, heb ik niet meer laten weten of ik het binnen heb gekregen?? Nou bij deze: hij is binnen. Sorry hoor.
    gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoin ik kwam via via hier terecht en ga je zeker blijven volgen! Hele leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat lijkt me een mooi boek. Ik heb zelf ook een boek uit dezelfde serie 'creatief zijn voor de vrouw' mijn boek gaat over zelf je interieur inrichten. Daar staat zelfs in hoe je zijl moet leggen! Echt een hele gave boekenserie.

    groetjes Jodie

    BeantwoordenVerwijderen