Pagina's

zondag 20 februari 2011

Wie wil een Prym blinde rits voetje?


De buit van het stoffenspektakel. Nu nog tijd zoeken. 


Ik kocht ook wat ritsen, een bandje en een blinde rits voetje, maar dat past niet op mijn machine. Het zou wel moeten passen volgens de verkoper (niet dus) en er zou een instructiefilmpje op internet staan (ik kan het niet vinden) :(

Iemand interesse?



En 2 meter fleece voor de achterkant van een deken/plaid die ik wil maken voor de kinderen/mezelf, wie het maar koud heeft op dat moment.

11 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes heb je gevonden op het stoffenspektakel hoor! Ben al benieuwd naar je creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, heb op swap-bot ook al gereageerd. Ik ben geintresseerd in het voetje! Leuk stofjes trouwens.
    gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, zo te zien heb je aardig ingeslagen. Het was ook vanmiddag nog lekker druk! En idd... Nu nog tijd gaan vinden om er allemaal leuks van te gaan maken. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook wel geïnteresseerd in het voetje. mooie stofje sheb je gekocht, dat bruine met die bloemen (rechts 4e van boven) ben ik zooo dol op, ik gebruikte het voor de binnenkant van mijn draagdoek.... memories...
    en die fleece met blommekes, superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het stoffenspektakel niet, maar heb het net even gegoogled en het lijkt me een soort hemel op aarde voor ons stoffenliefhebsters!
    In april is het bij mij in de buurt, misschien dat ik ook eens een kijkje ga nemen!
    En echt goed geslaagd, ze zijn allemaal zo mooi!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoffen heb je gekocht!
    9 maart is het 'spektakel' hier in de buurt, ga ik ook weer eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het voetje gaat morgen richting Joyce, de eerste die reageerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stofjes!!! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk!!! Ik vind de links bovenste erg mooi!! Maar nog wel meer hoor! Roze is altijd goed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend én leuk!!! Ik ben ook druk hoor!! Deze week gaat hij zeker weg!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen