Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Passenmapje


Het passenmapje is klaar, het huist zelfs al 2 dagen in m'n tas. Er zitten 4 vakjes voor pasjes in en acheraan zit een vak over de breedte voor een boekenbon oid. Wat er mis is gegaan? De pasjes die je niet ziet zijn naar beneden gezakt omdat ik het tever door heb laten lopen naar beneden, maakt op zich niets uit. Het brede vak is niet te smal voor een boekenbon, volgende keer toch wat breder maken. En de sluiting met het lintje ik uiterst onhandig als je snel je pinpas wilt pakken, om over het sluiten maar niet te spreken.

Toch ben ik er blij mee hoor.

Ik ben weer bezig met de log cabin deken. Het aan elkaar naaien is een fluitje van een cent. Gisteren heb ik nog wat stofjes op maat geknipt en daar ga ik tussendoor nieuwe blokken van maken. De achterkant kocht ik zondag. Ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit zal zien.


8 opmerkingen:

  1. Hij ziet er leuk uit! Je kunt hem altijd nog voor je visitekaartjes of theezakjes gebruiken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je niet een drukknoopje erdoorheen drukken dat sluit makkelijker... En die deken echt geweldig!! Doe je dat allemaal op de naaimachine?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Meidenmama Drukknoopje is wel een goed idee maar die heb ik (nog) niet. En ik doe alles op de naaimachine, moet er niet aan denken om het met de hand te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je passenmapje ziet er heel leuk uit vind ik!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die deken wordt zo mooi!! Wat een werk zeg.... Het resultaat wordt echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dus ongeveer hetzelfde passenmapje gemaakt en had dezelfde 'problemen'. Nummer 2 is iets anders, ook nog niet ideaal, maar wel in gebruik. (Ook met zo'n handig lintje ;-) ) Voorlopig laat ik het ook maar, misschien dat ik nog een keer zin heb om nummer 3 te maken.
    Je deken wordt echt super gaaf!! Als ik het zo lees is het best te doen, toch waag ik me er maar niet aan voorlopig.
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk zeg, die deken, maar het ziet er wel enorm gaaf uit.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk mapje! Ik wil zo zelf ook al langer iets maken, maar dan voor mijn visitekaartjes van mij werk. Dus waarschijnlijk is eentje met 2 flapjes voldoende, eentje voor de mijne, en eentje voor degene die ik krijg :), dan kan ik ze ook niet meer kwijt geraken, zeer handig!

    BeantwoordenVerwijderen