Pagina's

maandag 14 februari 2011

Mandje voor mezelf

Omdat het Valentijnsdag is...daar kwam ik gisteren pas achter.


Dit mandje maakte ik voor mezelf. Het blauw is weer een stukje van de oude gordijnen van de boot, de binnenkant ruilde ik met Lydia tegen het piramidetasje en het aardbeitje is van een oud servet of zakdoek van m'n oma. Eindelijk heb ik daar iets mee gedaan en er is nog genoeg voor een 2e mandje.


Gisteren was een heerlijike dag! Eerst reden we langs Warns om naar een nieuwe ligplek voor de boot te kijken. Daarna hebben in het Rijsterbos gewandeld. Noa wilde halverwege zelf lopen.


Sophie wilde ook lopen, het bleef de buggy want lopen kan ze nog steeds niet!


Dit stuurde ik Samantha ivm de verjaardagsswap. Ze houdt oa van rood en oranje en van gehaakte bloemetjes. Er hangt ook een bloemetje aan de rits. Hopelijk vind ze het leuk.

3 opmerkingen:

  1. Wat erg leuk dat mandje, heb je de stof erg verstevigd? Trouwens het etui met de bloemetjes ziet er ook heel vrolijk uit, leuk gedaan en mooie kindjes heb je, prachtige foto zo in het bos....
    groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Heb alweer helemaal zin in de Lente ;).
    Heb ze vandaag ontvangen en vind ze helemaal geweldig

    Kus Samantha

    BeantwoordenVerwijderen