Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Een hoes voor de e-reader


Ok, een hoes voor de e-reader. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst wilde ik iets met een rits doen maar dat leek me toch niet zo mooi. Ik vond dit plaatje van een hoes, het patroon kan je op etsy kopen. Zoiets wilde ik ook wel! Na heel veel denkwerk over hoe ik het aan moest pakken, heb ik het nagemaakt.


Met het mooie stofje met Roodkapje, waar ik maar een piepklein stukje van heb jammergenoeg.



Toen ik de hele boel in elkaar had gezet, zag ik dat ik het flapje aan de verkeerde kant had genaaid en dat de e-reader er echt net niet in past qua breedte. En de hoogte was eigenlijk ook niet helemaal goed. Het uit elkaar halen is bijna meer werk dan het in elkaar zetten. Het flapje zit nu goed en de breedte is aangepast. Ik had de hoekjes aan de verkeerde kant al afgeknipt waardoor het breder maken lastig was. Je ziet nu een klein rafeltje, de boel moet dus weer uit elkaar want het moet wel perfect.

Ik ben wel super trots op mijn hoesje, waar ik een nieuwe bestemming voor moet zoeken. Hopelijk heb ik nog genoeg van Roodkapje voor een nieuwe hoes...

Even later....nee ik heb niet meer genoeg Roodkapje :-(

8 opmerkingen:

  1. de uwe is mooier dan het voorbeeld :)
    Mooi stof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen dat het tegen zat, maar hij is wel mooi hoor! Hoop dat poging twee beter past.
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoesje en leuker dan het gewone hoesje wat er bij zit, mooie stofjes ook,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk! Maar wat gaat de bestemming worden. En balen dat je niet meer genoeg van Roodkapje hebt. Reden om weer eens lekker op internet te speuren naar leuke stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk! Jammer dat hij niet past na al die moeite..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je gaat zeker nog een mooi stofje vinden. En dan heb je 2 leuke zakjes ! Da's toch veel beter !

    BeantwoordenVerwijderen