Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Alweer leuke post

De foto's zijn 's avonds genomen met tl licht, echt heel lelijk!
De bovenste foto is de verrassings-swap die ik van Annemarie kreeg via het Crafty Swap Forum. Er missen 2 stickerboekjes van Bert en Ernie, die had ik de kinderen al gegeven om in te kijken. Dit stuurde ik haar.


En ik koos een stofje uit van Lydia, zij 'won' het piramidetasje van een paar posts geleden. Ik mocht een stofje kiezen en ik koos een schattige bloemetje. Ik vroeg 2 stukjes van 20x20 cm maar kreeg een enorm stuk. Lydia dank je wel!! Ik ben er enorm blij mee!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het stofje goed is aan gekomen en dat je er blij mee bent. Ik heb zo ontzettend veel van allerlei stofjes dus geniet lekker van je grote stuk! Groetjes lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap! Dat poppetje vind ik geweldig.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ik wil ook meedoen aan swaps! :D hoe doe je dat??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blog, ik zag je bij Ingtings en was nieuwsgierig geworden.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen