Pagina's

zondag 23 januari 2011

Verjaardagsswap


De kinderen liggen op bed en eindelijk heb ik weer eens tijd om achter de naaimachine bezig te zijn. Ik heb bijna het cadeautje af voor Maaike voor de verjaardagsswap. En toen bedacht ik me opeens dat ik de foto's van mijn laatste swap-cadeautjes nog niet heb geplaatst. Dus bij deze!


Ondertussen was Josette ook nog jarig geweest en dit maakte ik voor haar. Ik hoop dat ze nog foto's plaatst want ik ben benieuwd wat ze verder heeft gekregen.


4 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk allemaal!! Vind je het goed als we onze (privé) swap een maandje opschuiven? Ik vind het onderste etuitje wel erg leuk!! helemaal mijn kleurtjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat spannend!!!!!
    Wat een leuke etui heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien!
    Ik kreeg van jou het mandje in de bus vandaag. Wat een schatje!! Dank je wel!! Ik ga binnenkort op mijn blog ook een swap-swap berichtje plaatsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er supergezellig uit allemaal! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen