Pagina's

zondag 2 januari 2011

Verjaardag en uitslag give away

Vorige week werd ik weer een jaartje ouder. Ik heb hele leuke dingen gekregen! Wat niet op de foto's staat zijn 8 bolletjes haakgaren, petit four schaaltjes en het boek The bag making bible, wat nog bezorgd moet worden. En manlief kocht laatst een e-reader ter ere van mijn verjaardag, wat erg handig is voor op de boot want dan hoeven we niet zoveel boeken mee te nemen.



 Via het Crafty Swap Forum doe ik mee met de verjaardagsswap. Degenen die in een bepaalde periode jarig zijn, sturen elkaar een cadeautje. Erg leuk! Ik heb nog niet alles ontvangen maar dit al wel.


De dag na mij was mijn broertje jarig. Zijn cadeautje heb ik een beetje opgefleurd nav deze tutorial.


En dan nog de uitslag van de give away! Er zaten zoveel leuke tips tussen dat ik tussen alle deelnemers heb geloot. Ik krijg de uitslag niet gecopieerd dus moeten jullie me maar op m'n blauwe ogen vertrouwen ;)
Via de random number generator kwam daar nummertje 19 uit en dat is Liesbeth!!
Mail je mij je adres (zie rechter kolom) en je lievelingskleuren?

7 opmerkingen:

  1. nog proficiat! en wat een leuke cadeaus heb je gekregen,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte!! En je bent flink verwend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukleukleuk!! Je bent goed verwend!!
    Dat aardbeitje kreeg je van mij trouwens hihi :P
    Heb je verder een leuke verjaardag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whiiiiieeeeeehaaaaaa!!! :) Wat leuk! Ik stuur je dadelijk een mailtje!

    En wat je kadootjes betreft: wat een verwennerij! Maar dat mag als je jarig bent he. Hopelijk was het een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Maaike
    Ik heb de foto aangepast! Had de sleutelhanger al in gebruik...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ben je verwend! Leuk zeg!!! En wat een geweldig boek! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.

    Judith, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen