Pagina's

zondag 16 januari 2011

Van alles


Sophie wil altijd dat ik appels teken. Dus werd het ook de hoogste tijd voor appel-stempels. Ik vind ze erg leuk geworden. Vooral de linker is mooi gelukt. Bij de rechter sneed ik wat teveel bij het blaadje weg. Volgende week nieuwe gummetjes kopen voor meer fruitige stempels.


Bij het Crafty Swap Forum doe ik mee met de verrassingsswap. Ik maakte dit pakketje voor Annemarie: een meter dubbelzijdig lint, 4 knoopjes, een Vlijtig mandje, kaugom met plakplaatjes, ritstasje en een mini vlaggenlijn met 10 vlaggetjes. Die is wel leuk geworden. Kleuren waar ze van houdt zijn roze, donkergrijs en donkerpaars.


En dit is het mandje wat Liesbeth won bij mijn give away. Als extra heb ik er 4 knopen bij gegeven. Ze houdt van roze en rood.

Voor deze mandjes gebruik ik het liefst een stevigere stof voor de onderkant. Dan hoef je geen vlieseline te gebruiken. Stofjes van Ikea zijn daar erg geschikt voor!
Ik hoop trouwens dat de pakketjes al bij hun bestemming zijn. Ik weet eigelijk niet meer wanneer ik ze op de bus heb gedaan...

9 opmerkingen:

  1. Die stempels zijn echt goed gelukt! En ook de andere spulletjes zijn erg leuk!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die stempels!! En het mandje is ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is nog niet aangekomen, maar nu hou ik zéker mijn brievenbus in het oog! Wat een mooi kadootje! :D

    En de stempels heb je dan gewoon uit een gom gesneden? Moet ik dan ook eens uittesten!

    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Ik doe ook mee aan diezelfde swap. Je partner is er vast heel blij mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de rechterstempel anders ook goed gelukt zenne !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een leuke spulletjes ook zeg! Ik maak ze met http://imageshack.us/ op de juiste maat en dan kopieer ik de directe link, dan nog even selecteren en img aanklikken. Je stempel is ook ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk die stempels! als ik het goed begrijp maak je die van gewone vlakgum? lijkt me leuk om het ook eens te proberen.

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen