Pagina's

woensdag 26 januari 2011

Piramidetasje te ruil


Gisteren maakte ik mijn eerste piramidetasje. Ik hou er niet zo van om kleine tasjes te maken dus de volgende zal groter zijn. Het is gemaakt van de lap stof die op de Hip en Handgemaakt markt in Groningen kocht. Het is verstevigd met vlieseline. Het ritsje is 7 cm lang. Het zakje is dus groot genoeg voor wat geld, tampons of je sleutels.

Wie wil het met me ruilen? Ik wil er het liefs een klein stukje stof voor terug waarvan ik weer een nieuw tasje kan maken. Mijn voorkeur gaat uit naar stofjes met een schattig printje. 2 stukjes van 20 x 20 cm bijvoorbeeld.

Wil je ruilen? Laat me even weten wat voor stof je in de aanbieding hebt. Als er teveel leuke mogelijkheden zijn dan trek ik donderdag een nummertje!

-----------------------------------------------------------------------------

Het mag duidelijk zijn dat Lydia het tasje krijgt. Jammer dat er niet meer reacties waren maar fijn voor haar natuurlijk.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Ik vind hem wel erg leuk. En stof heb ik genoeg (lees: teveel volgens mijn liefste...haha).Dus zeg het maar: Wil je de stof van tevoren zien of laat je je verrassen?
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje van een leuk stofje. Linda heeft groot gelijk dat ze hem met je wil ruilen!
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away. En keuze 1 staat genoteerd!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verdorie, te laat. ik vind het een heel schattig tasje. zal er zelf ook eens een paar moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    mocht je ooit nog eens zo mini tasje maken en het alsnog willen ruilen!
    graag hoor! vind t echt een super handig maatje en ik heb hartstikke veel leuke schattige printjes en anders ga ik daar graag voor op zoek!

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    leuk dat je hebt gereageerd, ja, als je nog dat stofje hebt, vind ik het helemaal geweldig!

    ik mail morgen of vrijdag even fotootje van de stofjes....nog voorkeur van kleur teint????

    wat lief zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen