Pagina's

zondag 30 januari 2011

Leuke dingen

Ik doe via Swap Bot voor de 2e keer mee aan een doorgeeftpakketje. Dit haalde ik eruit: gevilte eikeltjes, zeep met een vilten jasje, kralen en stempelkussentjes. De envelop is gestart door Nynke, ze deed 10 dingen in de envelop. Ik haalde er 4 dingen uit en deed er evenveel weer in. Wat ik erin heb gedaan zal ik nog niet verklappen. Maar het zijn 3 zelfgemaakte dingen en een stapeltje leuke stofjes van 20x20 cm.



En eindelijk heb ik visitekaartjes gemaakt! Nou ja gemaakt, het is 1 van de vele voorbeelden waar je uit kunt kiezen. Ik wilde perse iets met bloemen en het paars vind ik ook erg leuk. Ook heb ik eindelijk labels besteld. Ik vind het een beetje teveel werk om ze te strijken zoals ik eerder deed. De labels heb ik nog niet, misschien morgen?

2 opmerkingen:

  1. ik ben zo benieuwd naar het doorgeef pakketje, maar als je degene bent die begint moet je natuurlijk erg lang wachten. leuke blog trouwens en leuk visite kaartje

    BeantwoordenVerwijderen